logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】搶手機匿男廁偷睇 作惡先告狀

2018-04-26

特區政府一向都會觀察議員開會,去了解法案審議情況,但民主黨議員許智葧N忽然無知又忽然「英勇」,突然不滿被「偷私隱」,走去搶女EO(行政主任)鴾熅驉A網民點睇?一般網民都鬧爆佢鴷捂X小學雞行為,寸佢自己搶人手機再偷睇,明目張膽侵犯人]私隱仲惡人先告狀,希望佢留案底咁話。激進派都頂唔順呢種蝦女EO當「抗爭」鴾滫k,仲要對住傳媒認晒自己儭o行,咁即係聽DQ(取消資格)啦。

被譏「膠到似假新聞」

議員搶女EO手機再匿入男廁等對方冇得搶,小學雞到咁齔{度,唔少人一睇都懷疑係咪真有此事,fb專頁「無神論者的巴別塔」都揶揄話「膠到似假新聞」,仲開post(帖文)問︰「當一個痴漢搶鱄茪k仔部手機衝入男廁,你估佢會對部電話做咩?」「巴別塔」又火力大開,話呢種「抗爭手法」非常符合「爛鴿黨」,就等警察處理,「還(橫)掂(民主黨議員)林卓廷都有講:沒有任何議會抗爭能夠凌駕響法律之上丫(呀)嘛!不過成件事最×都係,做到咁低賤,最尾立法會都係一樣無流會......」

激進派就一個二個跟住鬧爆許智鴾p學雞抗爭。「Sunny Kan」狠批︰「×佢老×走去恰一個冇權既(鵅^EO仔就當係抗爭呀?又話和理非既(鵅^?哦呢D(齱^就唔係暴力?」「Kinson Yuen」話︰「好××的抗爭手法。即管睇下幾時會使出議員鶭雪|集體瀨屎呢招(結果依然係流唔到會)。」

向傳媒認罪等DQ

仲有班激進派就恥笑佢小學雞完仲畫晒押咁。「Tsang W. K. Charles」就問︰「認左(驉^『取走』人]部手機,如果到時告上法庭,是否冇得打?」唔少反對派都擔心佢咁樣搞一搞,坐監留案底即係又DQ,「James Lo」就奉勸佢收檔︰「白痴到咁做議員?今次『泛民』比(俾)你累死啦,下屆唔好選啦唔該,做實事唔係做×事呀唔該!」「Wan ChaiChai」就乘機抽秤成日叫人含淚投票龠Е峇牊麍ㄐJ「選佢入去,有冇覺得自己好失敗?」

更多嚘竷虧Y鬧爆佢搶洏[偷睇。「Kelvin Chan」質問︰「許生你憑什麼權力查看他人的電話?」「Ericjohn Lee」亦話︰「就算我係黃絲,都好難認同許議員的做法,點可以搶人手機,睇裡邊D(齱^野(洁^?」「Hugo Leung」指出︰「(民主黨主席)胡志偉都不認同許智峰(腄^惡行。」

有網民就直踩佢話被收集「私隱」嬼羲k低能。「Lemon Chow」反問︰「身為公職人員,返緊工唔容許政府及公眾知道你鵀磏隉H」「Joseph Li」亦話︰「記錄議員出席情況係私隱?有病唔該睇醫生。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻