logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

張敬軒降兩度與千嬅合唱

2018-06-20
■千嬅用手去摸軒仔大腿。■千嬅用手去摸軒仔大腿。

香港文匯報訊張敬軒前晚第五晚演唱會,紅館繼續星光熠熠,容祖兒、蔡卓妍、許廷鏗、譚嘉儀、樂易玲、細細粒、胡鴻鈞、薛家燕等都有來支持。更請來楊千嬅任特別嘉賓,與「降兩度」(軒仔)合唱《可惜我是水瓶座》。

千嬅隨歌聲升上台,觀眾一聽音樂已經興奮萬分,反應非常熱烈,兩人唱完歌,「降兩度」(軒仔)馬上同千嬅姐打招呼,並且告訴千嬅,為了迎接她,把頭髮都染了紫色,軒仔說:「你睇鴽畯蚗Y髮,特登為你做謘I你係紫色頭髮始祖。你係天后,你教下我這些後輩。」千嬅笑言:「咁我咪即係你祖先?我下面升上來,點會仲係天后,我已經變鰹Q娘啦,大家都係水瓶座,我大你一個圈,我估我做得你阿媽喎!」軒仔說「咁邊個係我阿爹?」千嬅狂笑,「冇謘A你睇我就知係單性繁殖你謚捸A所以你咪似青蛙囉。哈哈!」

然後千嬅又話:「見到你咁努力,上台係唔容易事,無論有幾多經驗都好,重要好有堅持先得,你做到鱁捸A做到一個令人感動的騷。」軒仔說:「係呀,我真係好有堅持,日日堅持返去剃腳毛......我唔介意比你摸鵅C」

摸完大腿,千嬅問軒仔說:「聽講你大前晚有個好震撼嘉賓喎?」「降兩度」就嫌棄地說:「唔關我事,係鶩荓i敬軒請,關智斌,濕濕碎啦!」沒料到千嬅竟然問:「咁你幾時會嫁?唔係,我幾時有個女婿?定係娶新抱?但係你現在咁樣,真係唔係好得,你要執執先,執完返上來就有姻緣謘C」聽到叫結婚,觀眾即起哄,軒仔就答:「原來我今日係求姻緣,哎,我快點落返去執鴷。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻