logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

吳卓羲期待跟心悠智叔對戲

2018-07-20
■吳卓羲新嘗試與小朋友們合作,表示非常期待。■吳卓羲新嘗試與小朋友們合作,表示非常期待。

香港文匯報訊 吳卓羲(Ron)日前接受傳媒訪問表示即將開拍電影《再見,女人街》及電視劇《飛虎2》,稍後還要在內地拍劇,一直忙不停。Ron透露:「《飛虎2》照樣原班人馬演出,苗僑偉、黃宗澤,可能會加插一齯洉翵丹漶A例如好耐冇露面嚘t員,同時間亦為女角搵新面孔,要睇睇樂小姐(樂易玲)點安排,大約十月左右會開拍。」

電影方面,Ron即將開拍《再見,女人街》,戲中Ron與小朋友有不少對手戲,Ron似乎充滿期待,他說:「其實我未同小朋友合作過,之前拍電視劇,只係同手抱BB仔『合作』,手抱BB就任你舞,真係7、8歲鴾p朋友,接觸比較少,呢次係一個新儮襄捸C現在鴾p朋友唔同以前,醒目好多,見識多好多,可能要用大人鴾葴A同佢]溝通,佢]可能仲成熟過我。今次亦好期待同心悠、智叔合作,好開心。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻