logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】無人無物「講就係」 網民質疑太虛偽

2018-08-28

繼民主黨有釘書健(林子健)疑似城v書機自殘大髀,再開記招聲稱自己鰫籊冗x市俾內地執法人員「擄走」後,「中箭(香港眾志)」今次仲醒,冇人證冇物證「死無對證」黿〞p下,話曾經有兩個成員鬗漲a俾國安扣查喎,佢]仲話,唔露面唔披露細節係要保護兩個成員翵p隱同安全。有網民直言「單浀n假」,亦有人留言話︰「作文都要有圖,名都冇,你講乜都得啦!」

今時今日想話俾國安拉,原來已經連人證物證都唔使,「中箭」羅三七(羅冠聰)加河童(黃之鋒)再加埋個新主席林朗彥「講鰲N係」。不過,話成員被扣查,又講唔出細節;話要公開件事,又唔肯講件事內容;話要保護兩個成員,又將佢]儭g歷擺上^,真真假假咁,網民都聽到成頭問號。

「Keith Lau」冇佢]咁好氣咁話︰「單野(洁^好假。」「Ken Leung」質疑︰「當事人不在席上?欠缺說服力。」

被寸仿釘書健自殘

唔少人都諗返釘書健單洁C「Kelvin Cheung」直言︰「又黎(薄^玩釘書釘事件?要唔要比(畀)個魚柳包你地(])?」「Penny Yu」亦問︰「三月唔講,八月先講?唔通又做釘書健?」

疑刷存在感博區選

亦有好多人質疑「中箭」只係想刷下存在感。「Kei Wong」話︰「『香港中箭』間中要攪(搞)D(齱^新聞,保認知度。」「Oscar Lee」認為︰「好耐冇見報了,區議會選舉前專登上大陸(內地)博拉。求仁得仁。」

有人就認為,就算國安真係扣查「中箭」都好合理,「Popopat Kwok」就話︰「如果班友仔去美國加洲(州)大叫加洲(州)獨立,或到馬德里支持加泰獨立,人家會點招呼佢班『高智』?」

反對派趁機又抽高鐵水

無啦啦開個咁黻O招,講到一誼搳A大家都唔知佢]所為何事,但反對派班人就好識補位苤A例如有意參加立法會九西補選鴾p麗老千(劉小麗)同公民黨譚文豪等,聽到深圳高鐵站、廣州火車站係「事發地點」,就即刻話遲灠空K通車就會鰣輕鉾o生喎。「Stanley Chan」就留言秒殺︰「驚咪唔好去西九站囉!」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻