logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

長毛帶團豪遊古巴 食哲古華拉人血饅頭

2018-09-06
■旅行社介紹長毛為「隨團專家」喎。 網上截圖■旅行社介紹長毛為「隨團專家」喎。 網上截圖

被DQ後冇鬙萿k會議員份人工,劉霞去鷐w國後連借禶N叫人捐錢鴾f號都冇埋,社民連長毛(梁國雄)終於決定要腳踏實地咁做人,扮專家帶人去遊古巴,15天行程每人收六萬二千八。雖然旅行社好似覺得長毛「經常穿著(荂^印有共產主義革命家哲古華拉頭像的襯衫」都係長毛鵅u噱頭」之一,但有網民就揶揄長毛「食埋哲古華拉鴾H血饅頭」,仲有人恥笑佢︰「『哲墮華拉』帶你遊古巴。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

公民黨今年5月話要慶祝成立12周年特意籌備,所以鬗策~暑假隆重推出所謂「逆權旅行團」,由公民黨主席梁家傑、黨魁楊岳橋同油尖旺區議員余德寶帶隊,去韓國「探索光州事件事發現場」,「跟著(荂^『逆權電影系列』追尋逆權足跡」,去「親歷逆權場景」喎,其間會住高級酒店、歎鮑魚同人參雞,所以每位盛惠23,800蚊。

不過,食人血饅頭洁A邊個夠「長毛」梁國雄魽I有一間主打深度遊黈行社近日開鱄蚢峞A話年底帶人遊古巴,「聯同隨團專家長毛,一同踏進這共產革命者的天堂」咁話。

扮專家隨團 盛惠$62800

該旅行社形容長毛係「古巴共產革命史專家」。不過,睇睇個介紹:「經常穿著(荂^印有共產主義革命家哲古華拉頭像的襯衫,並於多個場合公開表明自己馬克思主義者的身份。」嘩,乜咁樣就可以叫做係「專家」?睇螫o閒茼磳颻鶗j華拉T恤都真係呃到鴾H。

呢個團行程15天,每位盛惠62,800蚊,抵唔抵就真係見仁見智啦。

被質疑變相無牌帶團

好多人驚訝於長毛咁都可以搵到人血饅頭食。「Cannas Yu」鄙視道︰「好心長毛唔好成日抽哲古華垃(拉)水啦!」「Dikko Fong」質問︰「著(荂^件哲古華拉就等如(於)識玩古巴?」「Tin Ho」直言︰「食埋哲古華拉鴾H血饅頭。」

有人就問,唔知呢個團儮怹係咪饅頭呢。「Joseph Li」就好體諒咁話︰「『?哲古華拉』都要食飯啦,搵食遮(隉^。」「中出羊子」揶揄︰「『哲墮華拉』帶你遊古巴。」

「曾師爺」質疑長毛咁做根本犯法︰「長毛此舉是領隊,與導遊一樣,需要讀書考牌,有領隊牌才可以帶團,否則涉無牌領隊,憿]罰)錢兼坐監。」咁係乜狣X使長毛咁做呢?「Firzo Pak」留言問︰「係愛定責任呀?」相信多數人心入面都已經諗起句︰「係窮啊!」

不過,由無業變成「隨團專家」,有齯H都戥長毛開心謘C「熱狗(熱血公民)」前頭目狗達(黃洋達)語帶雙關咁話︰「起碼係正經生意。」「Chris Lo」亦話︰「正正經經搵份短期工。」「Eric Lam」亦話︰「街頭行乞,雞碎咁多,轉行做導遊帶街,呢次真係收皮......收六皮。」「Phoebe Wong」就模仿長毛籌款鴾f吻話︰「俾(畀)小費時嗌,入錢入錢入錢!」

好過借劉霞籌款呃錢

咁又係,好過之前擺街站話「聲援」劉霞,棟埋個籌款箱出薄A之後俾人追究蠵有冇畀到劉霞時,就話自己「冇講過」幫劉霞籌款魽A呢個團點都叫明買明賣鵅C不過「lamd」懷疑之前捐過款鴾H唔會就咁算︰「去團時會唔會有團友問長毛:『捐俾(畀)劉霞D(齱^錢去鷖銦H』」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻