logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

秦嵐見周慧敏怕醜

2018-09-14

香港文匯報訊 內地劇《延禧攻略》在港熱播,劇中「富察皇后」秦嵐到港任活動嘉賓, 秦嵐是次順道見見「五阿哥」古巨基,二人敘舊一番,仲齊齊開Live見粉絲。

37歲的秦嵐曾經在2003年於劇集《還珠格格3天上人間》同古巨基合作。基仔昨晚仲特登搵埋同樣係女神級的好友周慧敏一齊開Live,向秦嵐送上驚喜。原來秦嵐一直都係周慧敏髽ans,而Vivian亦表示專誠薑@睹「皇后」麰楫騿G「我身邊好多朋友都有睇你部戲,好鍾意你,所以我代表佢]將香港儱R送畀你。」秦嵐見到偶像表現非常興奮。去到Live尾聲,基仔仲叫秦嵐唱首周慧敏的歌,秦嵐怕怕醜醜咁鰤號陪惚e清唱《自作多情》其中一句「不要自作多情去做夢」,秦嵐唱廣東歌清楚又好聽,搞到周慧敏直呼感動,二人仲蟑茞`情擁抱!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻