logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【九龍西補選】選舉例阻「屈基」 《蘋果》龜縮刪片

2018-10-05

老馮速報名反擊「民主」惡勢力 網民不齒「大佬」獨裁稱挺馮

由聲稱「考慮」參選到正式報名,民協前主席老馮(馮檢基)就俾以「亂港四人幫」之一嚝仍憮^,同其他親反對派傳媒網台瘋狂攻擊,唔單止大搞考古,更不斷人身攻擊佢,而叫得最客氣鶗y係「老而不死是為賊」。唔想網上攻擊繼續,老馮就正式報名參選,希望用選舉條例制止呢曮V辱。估唔到呢鼣ㄣX靈,《蘋果日報》就即刻刪除鷒雃捅黎洃f再反口條片。唔少網民都不齒各反對派黨媒口講民主實質獨裁,表明要撐硬老馮咁話。 ■香港文匯報記者 陳川

原本講話針對麉Y你呃人鵀捅鴃A鷏刐鼢ㄕW期開始第一日就報名參選。佢當時解釋,自己被反對派不斷攻擊,如果自己報名參選,其他人如果有失實或弄虛作假翵末蛂A就會受到選舉法例麍蠽禲A所以要以提早報名薊止有人繼續發佈失實言論,仲承諾一旦劉小麗成功入閘,佢就會鶼ㄕW期結束前退選。

不過,反對派黨媒《蘋果》即時新聞唔提呢樣洁A見報篇文更大大隻字話老馮報名參選係鶻B小麗背後插刀,仲整鰼齯龤A話老馮「反口反口再反口報名」。

質疑飯民借DQ助阿人「復辟」

「無敵神駒」仇思達當時就發帖,「『泛民』、《蘋果》和D100卻刻意隱瞞,誤導讀者,使市民誤以為馮檢基要搶奪劉小麗的參選優先權。『泛民』用心惡毒,搶先攻擊馮檢基,以確保劉小麗被DQ之後,李卓人能順利繼位。如此封建式欽點,還算『民主派』嗎?」

老馮昨日亦鐪b發帖,叫網民分享:「我已登記侯(候)選人,會受選舉及舞弊條例規管。若有網台,傳媒評論員言論,有失實聲明,抹黑,造謠,企圖扭曲狀況,影響選舉,請代我記下及傳我(pm)!如有證據,報警處理!我想(相)信大家會為香港的民主和民主選舉,共同建立平台,建立民主文化!反對文革批鬥式選舉行為!......讓更多人為公平民主選舉盡分力!」

聲明一出,見效神速。《蘋果》話老馮「反口反口再反口報名」即刻唔見驉C中文大學「獨」講師劉正就鐪b發帖揶揄:「拿(臐^,馮檢基一參選,爛果日報即刻要刪片,果(鶠^讔褫A×你(老馮)報唔報(名),都阻唔倒人批評你奰耤 kol可以×皮。仲有呀,亂×咁話人收錢,隨時惹官非上身w呀,我係你而(M)家開始就唔好再亂×U啦!」

網民挖「毒果」臭史號召挺馮

不過,自稱「新垣結衣老公(之一?)」鵅u益友」陳興旺就話老馮可能天真齱A「佢實在太低估以黎智英為首既(鵅^『民主』惡勢力,......2012年立法會換屆選舉,黎智英鶭囿G日報撰文《自由的分水嶺》,直指當時參選人黃毓民同人民力量『成了中方打擊泛民的政治打手』(直接引述),直接影響人民力量選舉。事後向ICAC舉報,竟然不了了知(之)。」

佢話:「黎智英指住一位報館記者,『我實會搵人搞×你』、『我影×鬻A麍菕z,該報館事後亦都有報警處理,但又係乜事都無!」

鬗策~以獨立身份參加上次立法會九龍西補選嚚痕F洲,就鐪b上載自己同老馮鵀X照,仲狠批「毒果為左(驉^抹黑不是肥佬黎欽點的潛在對手,無所不用其極,發佈失實聲明達關鍵程度,此乃刑事罪行,時窮節乃現(見),毒果可恥!......假若劉小麗被DQ,我現在公開呼籲311補選支持我的2794位九龍西選民在1125補選全投馮檢基」。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻