logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】民協傾巢鬧恩師 見利忘義勁垃圾

2018-10-05

民協前主席馮檢基(老馮)不滿其他反對派大佬欽點你呃人(李卓人)做劉小麗Plan B,搞到要退出民協,而民協成班人就反晒骨,西瓜靠大邊咁跟住其他反對派鬧自己個昔日大佬,真係睇見都心寒。有網民就睇唔過眼,狠批民協呢班人係勢利賤人、政棍垃圾。

「狙擊政棍小隊」fb專頁發帖狂鬧民協班人其實一直都係見利忘義麍F棍垃圾,並舉民協2016年立選全軍覆沒,搞到年底同2017年初爆退黨潮,有6個區議員1個社區幹事退黨,「理由話係不滿譚國僑同馮檢基出選喎,但點解選前唔講,選後又唔即刻退要拖幾個月呢?」

有蚍ぐN黐 做鴿又要牌坊

專頁認為原因好簡單,「因為選舉後佢]知道民協無鬙萿k會資源,咪一齊洽商睇屪鉽虓|跳船孖大碼頭囉,結果7個人入面有4個人過檔民主黨,去到17(2017)年年中連前主席莫嘉嫻都入埋民主黨做胡志偉助理。講咁多洢}又係利益同錢行頭,邊度有資源就去邊度囉,賴乜魽A投機政客!」

專頁分析,老馮2016年之所以轉去新界西參選,係因為成個黨就只有佢最有能力開拓新區,而原先民協有龠W區議席,就改由新人何啟明披甲,「至於民協根據地九龍西,亦係最多人謀住鵀魽A就由黨內初選決定人選,......好心鶭狺漣貒憐P民調兩個部分都輸晒儭阮鴾H自己技不如人就唔好怨啦,不滿贏鱆勴巀珥參選?咁初選蟆筍均H輸打贏要。」

享老馮餘蔭追擊老馮

現在留鬘薇鴾H,專頁亦形容係垃圾,「我最睇唔起何啟明等民協新領導層佢]齛堥ㄖQ忘義鴾炾帑獢A李永達抹紅抹黑馮檢基平租『疑似共產黨員』地方做民協會址,......所謂用平價租儱|址,到今時今刻民協都仲租緊,你班咁鴾炾忝滮H垃圾,蚍ぐN自己拎,俾人鬧就馮檢基俾人鬧?」

專頁狠批:「你班×人有無一個出蟀偌蕈g提攜你]黈旨v講返句公道說話呀?!即刻停×鰳畦再講啦,勢利賤人!成班都垃圾,唔好再講咩為民主為公義嚗o話啦,聽到就想嘔啦!」

網民「Ricky Kin Cheng」留言話:「九萬六呀,錢謘I照妖鏡,照出一班冷酷無情、見利忘義麍F棍。」「Kristy Hayin Wong」就話:「邊度有蜜糖,邊度就有烏蠅,邊度有9萬6(議員薪酬),邊度就有黃絲飯民。」

「James Chan」更直言:「民協班友仔都係一班見利忘義的政棍,如果老馮有能力向每位民協區議員,每月贊助一萬營運經費,班友仔肯定即認老馮契爺!」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻