logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【文匯精選】丁冠豪喝采添勝仗

2018-10-23

上個禮拜丁冠豪馬房以「快樂寶貝」贏馬,目前頭馬成績總共有十一場,雖然首季開倉成績唔會納入發牌考慮,不過呢位超新丁確實表現出眾,成績仲叻過佢師父沈集成,現時沈集成得八場頭馬,比起丁仔少三場,而超新丁現時十一場馬經已拍住苗禮德同告東尼,三個倉鬖阪Z榜並列頭位,如果無乜大變化,相信超新丁仍可食住個勢,一路去到國際賽,因為大凡跑國際賽日子,通常會安排高班作選拔賽,丁仔個倉暫時冇乜馬可以代表,呢個時候都會係大倉重點出擊日子。

由於超新丁個倉成績越來越好,現時馬房經已唔夠用,好彩早前馬會有見及此,即刻同佢諗計。原來丁冠豪個倉係鶭為飭撠貝鴾T樓,下兩層由蘇偉賢佔用,會方都知道遲早呢兩個倉都會迫爆,丁冠豪固然有機會增加兵力,蘇偉賢本身個倉亦爆爆],所以當李易達散倉後,佢個馬房一直在翻修中,原來係準備俾蘇偉賢搬入,雖然屬舊式兩層高馬房,總馬格得五十格,不過對蘇偉賢謠蕈g已夠用,因為多出黻芋A有十多隻可放鰡q化訓練,而蘇偉賢馬房早幾日將所有馬匹搬入李易達馬房舊址,至於丁冠豪,現時可以用埋蘇偉賢騰出來黻車獢A不過,只係俾佢用埋第二層,樓下最底層就空置,俾其他馬房使用。

睇現時丁廄越拚越起勁,今周三夜賽旗下又有實力馬上陣,其中一隻就係第六場跑第四班千二米鵅u喝采」(圖8號),上場鬖P程角逐,臨場被捧到不足三倍大熱門,結果不敵「好得威」,其實上場輸一條頸位,只係輸形勢,因為「喝采」排二檔起步,本來跑短途排內檔屬好檔,但對呢隻頭段唔快黻謠縑A反而並非好事,結果在馬林衝,冇以往抄出外檔衝咁勁,呢次抽個十一檔,反而可以有生位走,屆時呢隻「喝采」應該可以順利補中。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻