logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

陳凱琳心中富有

2018-11-17

香港文匯報訊 陳凱琳(Grace)前晚出席商場聖誕活動,現場她還跟聖誕老人學講「Ho Ho Ho 」。對於老公鄭嘉穎指她是屋企管家,Grace表示老公成日話自己是管家婆,嘉穎開了個家用戶口,由自己負責交屋企雜費,Grace指嘉穎有這個責任都幾開心,戶口的錢是有用先用,不會用來亂買東西。記者問Grace有沒有開個消費戶口?Grace說:「自己有做洁A用返自己錢買洁A投資我唔識,投資就交番畀佢自己處理。(你的錢係你的,嘉穎的錢都係你的錢?)好似唔係幾好,唔可以咁。(你好富有?)心中富有,唔貪心,老公已經對我好好。」

提到聖誕節,她計劃學做火雞,打算由煮春雞開始試,預計試四次一定成功,Grace說:「以前每年聖誕都係媽咪做火雞,今次想親自落手下廚。(以前有冇幫過手?)幫手試食算唔算?因為火雞真係要花好多心機,煮到嫩滑要有孎犍屆C」她又指與嘉穎一向有共識聖誕不會特別互相送禮物,直言兩人初拍拖時仍會送禮物,但一年後已覺得專登買禮物好浪費,大家共識以後任何節日也不會送禮,好早已甚有老夫老妻感覺。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻