logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

康華指做歌手比演戲輕鬆

2019-01-30
康華康華

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)康華昨日到新城電台宣傳新歌《拼火花》,她表示新歌反應理想,帶挈工作接踵而來,近日有很多人找她在周年晚會、派對及樓盤活動上獻唱,但因尚要拍無釆@集《法證先鋒IV》,不敢請太多假賺外快:「接到一、兩個,就鰝鴗@、初二,但推鬙|、五個job,(賺少一大筆錢?)唔緊要,其實都唔知實際幾多錢,有灟痝冇問,針冇兩頭利!不過劇組已好好,之前遷就我去做訪問。」

問到可覺得做歌手辛苦?她笑指反而輕鬆過做演員:「因為做歌手唱完就OK,自己ready好上去唱完歌就得,但拍劇做得唔好會影響整個劇組。」問到喜歡演員還是歌手身份?她笑謂兩樣都鍾意,唱歌又可以睇到即時反應,像日前出席音樂頒獎典禮就感到很輕鬆,但做演員出席記者會,要上台介紹角色都幾有壓力,而且很多時要等上很多個月才會見到出來的效果。

入行多年才唱歌,她又可會覺得遲了起步?康華謂:「以前後生唔識,登台心態是為搵錢,唱得唔好都唔緊要,因為冇人聽到。記得第一次鬗漲a登台,緊張到淆底,寧願退錢都唔想出去,當時冇壓力就愈唱愈好,但都要落多灟W功至有成果。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻