logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

重提被女模索吻 許廷鏗自覺真的長大了

2019-01-30
許廷鏗許廷鏗

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)許廷鏗(Alfred)昨日到新城電台宣傳將於三月於紅館舉行的處男個唱。提到日前在個唱記者會上,被巴西女Model錫嘴,他笑言心情已經平伏,而當時表現尷尬是因為怕影的樣似強吻女方。

問到跟對方可有保持聯絡?他笑言沒有,只知對方住在巴西。問到可會嬲公司有這個安排?他說:「冇嬲,未試過公開錫人,同Fans攬攬都試過,如果正常知佢錫我嘴會推卻,不過事後回顧對方動作頗純熟、嘴唇又軟熟,(似乎好回味?)又不至於懷念,一次起兩次止,自己都三十歲,真心覺得經過呢次大個仔驉I」他又自爆報道出街後,歌迷反應很激動:「佢]留言話『That should be me』?(個唱加插咀Fans環節?)成萬二人一齊咀要搞幾個鐘!(錫手背?)咁要招呼唔同價位麊B友,去到紅館係冇保留,盡量招呼啦。」

Alfred又透露最貴780元的門票已售罄,其餘價位只剩下少少門票,農曆新年假前他會加緊綵排。至於問到可會加場?他說不會了:「當呢次紅館騷係我初夜,入得場鼣ㄚY我初夜一部分。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻