logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

遭林曉峰林德信忽視 欣宜呻合作無火花

2019-02-15
■左起:林曉峰、鄭欣宜和林德信飾演三兄妹。■左起:林曉峰、鄭欣宜和林德信飾演三兄妹。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)由鄭欣宜(Joyce)、林曉峰(Lo)、林德信(Alex)、盧海鵬(鵬哥)、林明禎及阿牛等演出的《玩轉全家福》,是關於一家四口去旅行,從中重新發現身邊人的重要和及時去愛的故事,當中有苦有淚有笑有愛。

戲中飾演三兄妹的Lo、Joyce和Alex,被問到首次合作可有擦出火花? 飾演二家姐的Joyce就投訴:「完全冇火花,佢]都唔聽我講鵅A排中間鶩茬q常冇人理,Alex又唔講洁A成日拍完戲就會走埋一邊睇越南同美國打仗龠瞼晙鶹片,我又鍾意撩人講洁A於是佢好詳細咁同我解釋,鶖玊痟N好後悔問佢洁C」

飾演大哥的Lo亦表示沒有火花:「現實中我係細佬,所以拍戲黈伬唌A 我代入鷵P哥嚴父個角色對佢]兩個, 所以唔係火花,係點樣磨合演好個角色。」 而飾演細佬的Alex笑言和妹妹在家中被媽咪鬧,他要代表妹妹跟媽咪去傾,但今次做細佬卻樂得輕鬆, 很多事也不用理會。

向盧海鵬偷師

雖然投訴阿Lo和Alex不理她, 但其實跟這兩兄弟合作得很愉快,身為獨生女的她不諱言長期都幻想有兄弟姊妹, 尤其是睇過動畫《再見螢火蟲》見到哥哥很錫妹妹,就好渴望有個哥哥錫自己。Alex和Lo就向他潑冷水說:「真實係唔會有。」說到阿Lo似有難言之隱?他否認在家中被哥哥姐姐欺負,因為大家的關係就像朋友,只要他們想欺負他,他就會告訴給爸爸聽。

今次能與好戲之人鵬哥合作,他們都表示獲益不淺,Joyce 表示今次知道其他演員人選即一口答應演出:「因為鵬哥係人所共知黚漲K, 希望可以從中學到炾蔭v,但鵬哥太勁,見到佢自己好緊張,不過正好可以將呢種緊張放鰣茖丹滮W。」

Credit:Lo&Alex/Hair: Vincent@ii Alchemy/Makeup: Shuen Kong @WiLL Wong/Management: Lam & Lamb

Joyce/Makeup: Samuel Wong @江中平化妝室/Hair: Milk Chan @Xenter/Stylist: Derek Ho/ location: Ball Room觀塘總店

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻