logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

憑《逆流大叔》入圍 導演陳詠燊爆喊

2019-02-13
■《逆流大叔》獲11項提名。■《逆流大叔》獲11項提名。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)《逆流大叔》導演陳詠燊對於首度獲提名,他開心說:「多謝大家支持,宣佈時我睇住電腦個熒幕,睇住古生同毛姐宣佈,逐個獎都有嗌出薄A最開心(黃)德斌同(潘)燦良入圍最佳男配角,呢個係好振奮好開心一件事,最佳電影提名係好感動,呢個係團隊合作,我呢套戲最重要係團隊的無私,大家拎大家最好鴷X謊飢琠O個新導演,所以最佳電影呢個獎係對所有人有最好鴷瑹搳C」他又自爆睇完入圍名單原本好冷靜,但突然爆喊,打電話給太太,大家互相在喊,因為入行十九年,終於有少少成績給身邊人及自己看,好感動。

《淪落人》導演陳小娟說:「好感激金像獎及各位評審、業界多位前輩投票,畀團隊一個好大儮盂R,自己都好感慨,琱J行時好開心參加鱆鷞頃創作隊,鰜嵽x寫稿畀嘉賓,鶧}時夢想有一日自己可以獲提名,冇諗到真係咁幸運可以第一套戲遇到咁好團隊,台前幕後同發行協助成個製作,圓滿薇鴝O一步,現在仲有提名,好感謝大家,希望之後有更好鼣虴@。」她又很多謝創意香港及首部劇情電影計劃的資助,若沒有他們,自己及一班電影新人就不會有機會拍到這個小眾的故事。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻