logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

自資申請明年紅館補場 華仔預辦十場可平支出

2019-02-18
■提到入紙申請紅館明年二月檔期再辦演唱會,華仔表示:「盡力啦」。■提到入紙申請紅館明年二月檔期再辦演唱會,華仔表示:「盡力啦」。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)劉德華昨日到馬鞍山出席《傷健共融步行 X 運動日起步禮》,為活動擔任主禮嘉賓,並代表大會接受二百萬元支票捐款。華仔入紙申請紅館明年二月檔期再辦演唱會,行政費用龐大,他坦言基本上是不會再次公開售票,所以最少要申請七天檔期,但若要公開發售的話,估計需要十場才可以打平。

台上司儀問到華仔十年前為傷殘奧運會創作的主題曲《Everyone is No. 1》,創作靈感來自哪裡及有什麼訊息?華仔笑說:「睇到身邊好多傷殘朋友,畀鬫n多故事我,呢句說話我係好細個同自己講,當人]話我唔得黈伬唌A我就同自己講『我係第一,我係第一』,希望首歌能夠鼓勵所有人。」

司儀又提到2017年華仔發生墮馬意外,問他於康復期間,如何鼓勵自己?華仔說:「我有兩個半月鷈撠|,以前我講好多鼓勵人]嚜☆隉A但係當時自己每日都覺得好孤獨,未試過睇咁多劇,每日一起身擘大眼就係睇電視同上網,鷈撠|裡面都聽到以前我鼓勵人]嚜☆褸社y我,令我領略到傷健共融麉H息好重要,有時間多灠捋P,會得到好歡樂黈犮。」

帶囡囡返大馬過年

華仔受訪時,談到農曆新年假期,與囡囡返了外家大馬:「返去??利是同派利是,盡量每年都返去,(囡囡是否很喜歡農曆新年氣氛?)每人都鍾意有氣氛,屋企人一齊就鍾意。」

早前華仔因患上甲型流感被迫取消個場,提到入紙申請紅館明年二月檔期再辦演唱會的事,華仔聞言即話:「盡力啦,(演唱會可謂一波三折?)希望在明天。」說到紅館檔期很多人爭?華仔笑住話:「我有大把時間,其實都幾開心,見到大家都希望?同我一齊實現到呢件事。」問為演唱會處理退票安排,又再補辦演唱會,行政費用是否很龐大?華仔直言:「都係我翵隉A我個人(自資補辦演唱會)會好齱A如果有合作夥伴就難齱A我自己決定會好齱A現在都未知驙ponsor點樣,基本上冇得賣(演唱會門票)。」他指是次補辦演唱會,假如每位觀眾都回來睇騷,基本上是不會再次公開售票,所以最少要申請七天檔期,但如果要公開發售的話,那就需要十場先可以打平,所以都會用十場來申請先。

申請補場失敗不失望

對於有網民指退票安排混亂,華仔認為一定會有混亂情況:「大家都未試過,都會有正正負負嬼n音,盡力做啦。」問到他嘗試申請今年年底檔期失敗,會否感到失望?華仔表示不會失望:「已經畀魖潀~,唔畀我都應該,多謝大家支持我,但我]都要支持香港樂壇,香港樂壇好重要,其他藝人都好重要。」他強調會一直申請,假如明年二月不成功,便會申請三月、四月,而明年的工作暫時都未安排,二月會留檔期來做演唱會,如果真的唔得就做其他工作,或者休息。問他會否特別保重身體?他笑說:「唔好諗咁多啦,冇鵅A現在我做緊巡迴演唱。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻