logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

王梓軒演利瑪竇 獲劉松仁激讚

2019-04-21

香港文匯報訊 由王梓軒、陳潔儀(Kit)主演,劉松仁(松哥)一手策劃兼導演及創作的音樂劇《利瑪竇》昨晚開鑼,挾茠Q哥聲勢,12場門票經已售罄,反應熱烈。由於是松哥閉關作,松哥認真得一絲不苟。前日總綵排上,所有演員全副武裝「踩台」。首次黏鬚上陣的梓軒即「利瑪竇」上身,並能講和唱意大利文歌,令松哥激讚:「好正!佢已經入鷕]!真係好睇!佢已經做得好好,唔使做到特別好已經夠睇,真係好睇!」

今次梓軒在音樂劇中,擔任非常重要的角色,為免不想影響到松哥的「金漆招牌」,他為今次演出秘密練兵,除了花4個月時間進行密集式排練外,他更學拉二胡及進修意大利文,壓力甚大。梓軒說:「綵排時,技術上係出灠暋D,不過,大家都好一條心,就算有釂A洏X魖ヾA我]都會一齊去補位,就算做得好好時,佢]都會幫你更上一層樓!」

Kit說:「雖然技術上問題鶪@刻係會覺得『唔係呀嘛!』但更加有鼓勵性,就係全體演員都上下一心,無受技術問題影響!深信呢班團隊係得鵅A有幾大黻暋D我]都會克服,呢12場希望唔會再發生呢炾捸I」

利瑪竇是意大利人,梓軒要由他的28歲演到57歲,他於劇中有多個造型,戴上頭套、假髮及黏滿鬍鬚,造型維肖維妙,在台上演出時,整個人都散發出老外味,就連眼神亦交足戲,連松哥都忍唔住高舉手指公大讚。

而Kit飾演的女僕麥小妹,對她來說亦有一定難度,綵排時,Kit為了符合角色設定,更長期彎曲身軀去演及唱歌,不過身為新加坡歌后,當然難不到她。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻