logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:快必毒計阻修例 電擾受害人父母

2019-05-04
■呢矕N叫不擇手段,搞埋你屋企人囉。fb截圖■呢矕N叫不擇手段,搞埋你屋企人囉。fb截圖

反對派為鬫菑v麍F治目的,到底可以幾冇人性?港男陳同佳舊年涉嫌鬘x灣殺害年僅20歲嚗鴭m女友,事後仲棄屍潛逃返香港,因為兩地冇移交逃犯麊k理基礎,令到台灣方面冇佢符。特區政府因為受害少女父母嚚虼D,決心彌補呢個法律漏洞,但就一再被反對派阻撓,分分鐘拖到個疑犯可以走佬都未定。唔單止咁,「人民力量」快必譚得志前日仲鷅穭W要求呢對父母同佢]一齊做政治表態,要求佢]要跟反對派建議用「日落條款」處理呢件事,否則「偽善政府通過惡法,冤死亡靈無法安息」喎。佢仲話,自己聯絡唔到潘生、潘太,「希望各方好友廣傳」。唔少網民都留言鬧佢食「人血饅頭」,冇人性,仲叫佢唔好再騷擾死者家屬。■香港文匯報記者 甘瑜

曾經公開侮辱婦女鴽皏瓷A前日鐪acebook度發帖,向受害少女鴾鬙應蛝隉A聲稱「偽善政府通過惡法,冤死亡靈無法安息」,仲要求呢對父母企出薯P「香港人」一齊「實事求是」,要求政府「只此一次、只限台灣」咁處理呢件事,「真正」還佢]個女公道喎。

快必自己試過聯絡呢對父母,但聯絡唔到,於是就發起網民搞人,聲言「希望各方好友廣傳」。

佢又話,特首林鄭月娥係「利用」慘案,想乘機「『引渡』在香港的人返大陸」,唔係真心為受害少女沉冤得雪,仲鬧林鄭「食人血饅頭」??。

無視勸止堅持搞人

今時今日網上激進鴾H越褻V多,佢呢個帖文一出,到噚日已經有200個轉載,仲有近400個like,都有咁上下影響力,唔少網民都叫人幫手搵呢對父母出薄C

不過,當然都有囓膨`網民睇唔過眼佢]咁嬼|動。「Elaine Hui」就留言鬧爆︰「搞到無浀n搞,搞當事人家人?你]鬗H家傷口灑鹽呀!」「Elaine Hui」仲話,人]已經冇鱄茪k,仲要俾快必班人咱X薑蝦f,俾人指指點點,「佢答應你,於心何忍?不答應你,就對立於全港市民!你又何嘗不是在吃人血饅頭?」快必睇完之後,都仲係唔覺得自己有問題,留言話︰「是政府先以此事為藉口,要幫到件事,就要如此。」

仲有唔少網民都叫佢唔好打擾人。「Lky Fung」話︰「請勿打擾死者家屬。」「Lock Lok」怒斥︰「咁你都做得出,你人格都好有問題。」快必就寸嘴回應︰「 Lock Lok,像你咁蠢,就沒有問題了。」「Lock Lok」都不甘示弱︰「我『咁蠢』都至少尊重人家家屬選擇低調既(鵅^意願,唔會好似你咁出po迫人地(])出來重提傷心事。呀『乜必』你咁聰明又選唔到係有原因既(鵅^。」

唔肯聽網民呢躟U喻不特止,快必仲同其他網民「陰謀論」呢對父母。「WK Tse」問︰「(呢對父母)會否被收買不敢出來?」快必附和話︰「有可能,妖!」

辱人求助民記有「報應」

有羉竷薔繲V講越難聽,「Andrew De Saruru Chan」話︰「女死者父母搵得民建聯幫手,我無牉犮R囉......」「Elisa Lam」隨即附和︰「原來『報應』來。」「Danny Ho」更衰︰「有咁鴾鬙懂N有咁鵅y後果』。」

呢曮}就係反對派囉,佢]話有心幫死者同死者家屬討回公道,你唔係信儦嚏H

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻