logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

兒苦練普通話送驚喜 杜德偉入紙紅館開唱

2019-05-10
■杜德偉帶同2歲兒子AJ出席發佈會。■杜德偉帶同2歲兒子AJ出席發佈會。

香港文匯報訊 首度擔任專輯監製的杜德偉(Alex)花了5年時間籌備新專輯《起來》,昨到北京舉行發佈會,更宣佈將會在香港入紙紅館舉行演唱會!

《起來》花了3年時間實行,Alex說:「呢個BB佗5年咁耐,繼上次台灣之後,來到北京同大家分享《起來》當中包含儱N義,就係要離開舒適圈(comfort zone)。」

今次亦是繼上次台北站宣傳之後,Alex再次帶2歲兒子AJ一同開工。AJ在發佈會上坐在台下默默支持,一時聽到爸爸的歌又會拍手和應,更由媽媽一同「苦練」下,以普通話為爸爸拍片送上「加油Daddy!專輯大賣,演唱會成功!」收到驚喜的Alex笑笑說:「雖然BB未必知道加油係點解,但聽到就會好窩心!所以今次再帶佢一齊出發,係要訓練AJ做我翵p人小助手,現在礸ㄓu唔錯,畀粒糖就開心!哈哈!講笑啦!因為今次在北京宣傳日子都比較長,如果阿仔唔係我身邊,我都會成日心掛掛,加上有太太一齊同行,索性一齊出發!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻