logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

被指「收埋」麥潔文 江華大呻受委屈

2019-06-20
■江華與麥潔文將在籌款節目合唱。■江華與麥潔文將在籌款節目合唱。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)江華、麥潔文(Kitman)、麥明詩、關楚耀、馮允謙、洪卓立、王灝兒(JW)及鄧梓峰等昨日出席本周六晚舉行的籌款節目《明愛暖萬心》記者會,席上眾人分組演奏不同樂器作出呼籲。

江華與Kitman一起受訪,Kitman表示當晚除了和老公合唱外,更會首次與女兒同台合唱,目前已開始練習,一齊唱有少許難度,老公的要求也比自己高。說到江華的身形keep得很好,他笑說:「其實係保持運動量,平時有keep鵅A唔係等做洏keep,話節食就呃人,節制飲食好緊要,我老婆一見到甜品就發癲,控制唔到。」

Kitman透露十月中會在旺角麥花臣室內場館開演唱會,場數暫時未定,江華就對老婆說:「好難得你出蟆菕A以前齯H成日話我管住老婆唔畀佢唱歌,結婚即係害鼳,咁多年薛琩鬫n多委屈,我冇勒住佢謘A有鼓勵佢。」Kitman就指當年不是老公不讓她唱歌,只是子女還小要照顧他們,現在子女長大了可做喜歡的事。

麥明詩借錢給朋友講條件

麥明詩近日在節目中自爆曾借一百萬給朋友解困,麥明詩昨被問到借錢給什麼朋友?她說:「係一個圈外男性朋友,識6、7年,我個人都易信人,都相信佢就算破產都會用一生努力還畀我,借鬙b年對方已經還驉C(對方係追求者?)係就唔會問我借錢啦,不過大家冇乜火花,冇乜機會發展。」問到將來可會再借錢給朋友?麥明詩笑稱都會再借,但有條件:「睇儮鴾隢Y咪單身男人,如果唔還錢咪以身相許,始終好過放銀行得好少利息。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻