logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

趁經理人不在場 姜濤開唱狂「犯規」

2019-07-28
■姜濤在台上大啖吃了幾口漢堡包。■姜濤在台上大啖吃了幾口漢堡包。

香港文匯報訊《姜濤一號種籽音樂會》前晚假E-Max Music Zone舉行第三場演出,來到尾場姜濤「狂犯規」,既破例狂拎台下粉絲手機自拍,怕肥的他又犯禁在台上食漢堡包滿足一番。

尾場繼續有梁業(肥仔)及盧瀚霆(Anson Lo)擔任嘉賓,以最合拍的表現贏盡台下粉絲掌聲,而姜濤與肥仔同台時,他更自爆雖然認了肥仔做師傅,但卻未有正式拜師,所以希望能在尾場演唱會上進行儀式,怎料肥仔說:「你要跪我同斟茶畀我喎!」此話一出,姜濤立即拿了台上自用的開聲茶,跪低獻茶,之後姜濤更笑言:「以後跳得好唔好都靠晒肥仔喇!」至於過去兩場曾爆姜濤秘密的Anson Lo,今場他表示要多謝對方,更說:「大家可能覺得姜濤好靜,但佢鬘x上黻礅蠾P埋固執,都啟發同影響到我,同步亦令到Mirror各人想努力做好,所以我想借今晚多謝姜濤。」

除了與嘉賓的互動外,姜濤在尾場也不忘與台下粉絲互動。在過去兩場一直被經理人花姐嚴禁太近距離接觸粉絲的姜濤,趁花姐當晚在外地工作未有現身,即多次破例縉C拎粉絲的手機在台上自拍,結果引來粉絲尖叫不斷。

另外,姜濤又自加在台上吃漢堡包環節,完騷後表示:「我前一晚4次,五點先唻魽A餓到都埻屭魽A所以我半夜打畀導演,想要在台上加插一part食漢堡包的環節。」姜濤更笑言導演想爆頭如何加插,但他餓到好堅持,苦苦要求導演。由於已經兩個多月未有吃過漢堡包,所以即使助手拿來的漢堡包已攤放了數小時,怕肥的姜濤都即時在台上大啖吃了幾口,而且更頻說好好味,並露出猶如小朋友般的燦爛笑容呢!

表現未如理想連番嘆氣

其實相隔了兩星期才舉行尾場,姜濤在期間曾掉以輕心吃得太多,在頭一星期更迅速增磅2kg,被隊友指他「乜肥得咁快」,姜濤聽到即非常擔心,於是在第二個星期便以極速減肥,他騷後透露他的減肥妙法道:「我鼢謇峓悚k就係打邊爐!不過就只用清水白烚,咁就既可以打邊爐過口癮,但同時又可以快速瘦身。」

姜濤又透露來到第三場,對於拿捏觀眾反應有了經驗,整個人是輕鬆了,但表現卻未如理想,連番搖頭嘆氣,特別是在音準及舞步上都有做得不好的地方,更感慨道:「過去唔理幾多人,都見到花姐一對眼望住自己,但今晚佢鷇陶誘u作,可能咁無衋ㄓO,唉!希望花姐下次能夠鰜蛂A我自己都要繼續努力!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻