logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

王梓軒同小朋友興奮爭_仔

2019-08-15
■王梓軒同小朋友玩得很開心。■王梓軒同小朋友玩得很開心。

香港文匯報訊 暑期動畫《貓咪媽咪Home》,今天正式上映。早前,王梓軒與戲中貓貓老豆肥L到戲院宣傳電影,更即場教小朋友跳「貓咪舞」及玩遊戲,場面熱鬧。

梓軒表示:「之前都試過與兒童慈善機構合作,但在遊樂場一齊玩就係第一次!玩完波波池又玩爭_仔,好興奮!今次除髐p朋友,大朋友都有一齊玩。」

問他怕不怕小朋友難搞?他說:「少少啦,其實佢]個個都好乖,我到現在都有玩波波池,今次同小朋友鰝i波池搵返蠵葖}牌出來,見到第一次接觸呢纗C戲的朋友仔,我覺得好好笑,好純真的快樂。我爭_仔好叻,因為我通常都會望住播音樂鶩茪H,佢差唔多落手我就搵定位,優先場反應好好,正式上映時,希望一家大細都去支持啦!」

當日梓軒同小朋友玩魖滮p時後,便開始到戲院謝票,有小朋友見到梓軒,更興奮表示睇3次《貓咪媽咪Home》,之後梓軒到銅鑼灣戲院謝票時,撞見正準備為《小Q》謝票屪馴臗鴃A兩位識英雄重英雄,更為對方打氣!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻