logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

跳閘教壞細路 青年「盲跳」無恥

2019-09-12

6條片睇盡無賴嘴臉 歪風毀下一代守法觀念

香港文匯報訊(記者 蕭景源)3個多月來的暴亂禍延全港,港人核心價值-守法精神備受前所未有的衝擊。蒙面暴徒跳閘「逃票」出入港鐵站、大肆破壞站內設施,成為常見畫面。昨晚8時許,有一名青年在黃大仙站疑跳閘逃票,被港鐵職員當場捉住,但有上百人到場「盲撐」跳閘青年,三十多名防暴警到場戒備,後來青年被罰款放行,場面才平息。

這種歪風如傳染病一樣,在青少年及學生圈子中蔓延,有人在網上教授跳閘的動作和方法,中大電台更報道有學生在校內開設跳閘訓練班,現時不少青少年紛紛仿效跳閘逃票,而且不遮不掩,眾目睽睽下違法,一臉理直氣壯,毫無羞恥心。

由於跳閘逃票歪風盛行,有市民發起捉「跳閘黨」的行動,在港鐵站追拍質問跳閘黨,並將影片放上網。本報綜合6段有關視頻,發現跳閘逃票者被抓住後不是強詞奪理「合理化」自己的行為,就是理屈詞窮支吾以對,個別人甚至惱羞成怒、急步逃跑。從市民和這些人的對話中,反映他們不僅毫無悔意,而且道德價值觀嚴重扭曲,情況令人擔憂。

1:中學生踢閘垂

相信是有學生自拍及發上網炫耀「踢閘壯舉」。影片中可見一名穿校服的女中學生,在經過一個兩邊對開的閘機時,伸出右腳,一腳踢開一邊膠閘,未有拍八達通或入票便通過閘機,片段中還傳出少女洋洋得意的笑聲。

2:犯法誣港鐵殺人

市民追拍一名年約20歲青年,質問:「你條友,無錢搭車呀?點解跳閘?」

青年表情頗顯尷尬,低聲說:「佢](港鐵)殺人喔,畀錢佢?你係唔係呀?」

市民:「邊個殺人呀?唔鍾意搭車就唔好搭,跳咩牊h?影衰晒香港人!」

青年:「咩牳v衰香港人啊,佢]殺香港人喎,你係咪傻呀,畀錢佢]?」

市民:「唔鍾意搭(地鐵)咪唔好搭囉,點解跳閘呀?跟我去差館,搭車唔畀錢!」

青年:「我都無犯法,黐線!」

市民:「搭車唔畀錢,唔係犯法呀?!」

青年:「梗係唔犯法啦,違反港鐵條例隉A唔係刑事呀!」

市民:「厚顏無恥正垃圾,無錢唔好搭啦,影衰晒香港人,死垃圾!」

青年不顧而去。

3:惱羞爆粗再恐嚇

女市民追拍一名年約20歲跳閘男子:「你做乜跳閘啊?睇到你跳閘唔畀錢呀!」

青年表情兇惡稱:「係啊!吹呀!×你老母!」

市民:「你做乜跳閘啊,你做乜搭車唔畀錢呀?」

青年:「跳閘係基本隉A傻×!」

女市民:「你咁大個人搞咩洇r,幾蚊都唔畀?」

青年:「狗鐵唔跳得呀?×你老母!」

女市民:「你好醜呀,影衰香港人,你有無搞錯呀?你離晒譜,你咁衰,做禲B做暴徒!」

青年:「過褸L薄A轉頭打×爆你個頭!」

4:假冒職員扮中立

市民在灣仔站追上一名青年:「喂!細路!你跳閘喎,係咪呀?」

青年得戚:「我係職員。」

市民拉住青少年背包提手:「職員跳閘?」

青年:「好,捉我囉!」

市民:「一齊去控制中心,死禲C」

兩人一齊到控制中心,由港鐵職員處理逃票。

市民:「可唔可以做返個人啊,咁大個仔,唔滿意

地鐵可以唔搭,做咩跳閘?」

青年:「我無話地鐵唔琚A我只係跳閘,我政治中立。」

5:影我麮簫A無賴

市民疑在東鐵車站追問一青年:「喂,後生仔,你唔滿意(港鐵)可以唔搭啊,但唔好搭車唔畀錢啦。」

青年表情不屑:「記住拍條片咫W去(上網),知唔知啊?」

市民:「你唔滿意港鐵可以唔搭,但唔好又搭又唔畀錢,得唔得?咁先係正確價值觀,OK?」

青年不答。

男市民追問一名少女:「喂,小姐,你咁高貴,點解

唔畀錢,要跳閘呀?」

女子不答,取出手機靠近對方反拍。

市民:「你唔好埋來呀,我嗌非禮啊同你講!」

女子:「你嗌啊,睇邊個嗌先?」

市民:「你行開啦,我問你點解要跳閘啊!」

女子笑答:「喂,你掂鬻痚琚I」

市民:「哇,你好眉好貌點解要咁樣呀,小姐?」

女子:「關你咩洠ヾH你係咪警察啊?」

市民:「我唔係,但係你點解要跳閘?」

女子:「地鐵點樣對市民啊,你知唔知呀?」

市民:「喂,你入返站畀錢啦,唔該。」

一名黑衣青年突然取手機反拍市民:「你鬖a鐵打工啊?你係警察呀?」

市民:「我唔係。」

男子:「咁人]跳閘關你咩洠ヾH(男子對女子說)唔好理佢,我]走。」

兩人不顧而去。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻