logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「獨人」黃程鋒荅 煽完造反自己鬆

2019-09-14

又一名涉嫌多次參與暴動的「港獨」分子荅鞳C香港大學學生會署理會長黃程鋒日前聲稱,由於自己及其家人在過去3個月「一直面對很大的壓力以至危險」,故決定離開香港。不少網民質疑黃程鋒只是找借口「去外國申請做政治難民,打尖入籍去搶人地(])福利綜援」。有人則揶揄暴徒經常講「齊上齊落」,現在就「大難臨頭各自飛」,「有事散水,冇事cap水,真係be water.」

黃程鋒日前向港大學生會評議會主席遞交辭職信,辭去其學生會內一切職務。他聲稱自己在8月30日凌晨「遭白衣男持藤條襲擊」而身體多處受傷,惟他對香港警察無信心,「報案作用不大」,又稱其家人在過去3個月「一直面對很大的壓力以至危險」,故他已經離開香港,並祝「願榮光歸香港(Glory to Hong Kong)」。

全國政協副主席梁振英就在fb發帖揶揄:「黃程鋒沒有告訴大家的,是他認為自己為什麼被襲?他要離開香港,有沒有其他原因?是類似黃台仰(『本土民主前線』前發言人、被控暴動罪後潛逃)的原因,抑或是類似梁繼平(涉嫌強闖及破壞立法會大樓)的原因?」

話遇襲唔報案 被譏博做難民

不少網民均批評黃程鋒只不過是另一個「叫人衝,自己鬆」者。「Phoebe Leung」道:「咁多××學生會長叫人衝,自己就離港讀書,真係未來棟樑。你地(])唔係講有必死決心的咩!唔係要攬炒香港咩!都未炒熟就急急腳走,唔見證纁犮N臐I」「Anthony Leung」揶揄:「有事散水,冇事cap水,真係be water.」

「Bonnie Leung」直言:「你就好啦,攪(搞)亂完香港,一句人生(身)安全就拍拍羅(籮)柚走人,......但有冇想過我地(])香港小市民俾你地(])班尊貴鴾j學生攪到民不聊生,仲要留係香港去捱啊!」

「Chuen Yung」就替其他暴徒「不值」:「身為會長有別地居留權,攪(搞)完亂局可一走了之,難為了一班跟你出生入死手足,又冇第二度居留權又冇政治避(庇)護可走,而家唔知點算好......」「Renita Li」道:「呢D(齱^咪醒目仔囉,唔對路即刻較腳,傻仔繼續。」「Johnny Chan」笑稱:「發達咯,又可以去外國申請做政治難民,打尖入籍去搶人地(])福利綜援,你班契弟慢慢革命啦!」

■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻