logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

陳豪計劃聖誕全家去加拿大滑雪

2019-11-08
■陳豪、余德丞、Do姐和農夫出席活動。■陳豪、余德丞、Do姐和農夫出席活動。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)鄭裕玲(Do姐)、組合農夫、陳豪及余德丞昨日出席電視城舉行的《晚間看地球》記者會,節目中三人率領四位男神陳豪、馬德鐘、黃宗澤及余德丞分別走訪土耳其、英國、日本及挪威,體驗不同地方的晚間樂趣。

陳豪透露於土耳其逗留三天,行程緊密,主力介紹當地著名的咖啡文化,問到他可有趁機為咖啡店入貨?他說:「有諗過引入當地咖啡機放鰣輕銗峞A但最後都擱置驉A因為要考慮消費者口味,我都係第一次去土耳其,雖然好多開咖啡店麊B友都去呢度取經,但我一直冇乜時間,可能遲爣a埋屋企人再去。」早前陳豪舉家到泰國旅遊,他指三個仔女最開心,返港後也經常嚷茩n再去,問到聖誕可會再次外遊?他說:「太太一早安排鱆藆[拿大,到時成家滑雪,我同囓J女都係第一次,佢]又未見過雪,我都好期待。」上次陳茵媺在泰國晒泳衣相,陳豪表示相片是他操刀的。問到為何沒有他的泳褲相?他即大笑說:「捨己為人?好難啦!M家唔得,等我操弗先啦!太太身形就OK。」

鄭裕玲今次「破戒」夜間出動,笑言:「考慮到好多地方晚間都係香港的日頭,因為時差關係,同埋我]去鼣ㄚY遊客地方,夜極有個譜。」農夫則笑指今次有嘉賓主持幫輕他們不少,C君笑說:「以前話我]係垃圾都唔認同,今次真係幾垃圾,仲有時間馮驉C」

陸永笑指今次最大挑戰不是夜唌A而是入森林跟灰狼玩,被取笑什麼都怕。陸永解釋因為他們入去前要上堂,導師說做不到某些東西便會死,不過後來入到去大家都玩得很開心。C君笑說:「入到去Do姐完全唔驚囍ヵT,反而係灰狼驚鼳。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻