logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

網議政事:口罩「偽」平賣 「國難五金」係「鬼」?

2020-01-11

好耐冇人理過「熱狗(熱血公民)」瓛M算活動,估唔到薇2020年可以藉修例風波又嘈過。前「熱狗」李政熙似乎真係坐監後人生更精彩,藉黧﹛u國難五金」派裝備推年輕人以及兒童去犯法,竟然咁缺德鵀甈陛A就幫到佢騿u黃絲」陣營咧鴙齯皏環。不過,親「熱狗」髽acebook專頁「顥魄砌機」日前踢爆「國難五金」20蚊一個口罩,明明冇平到就當自己平賣,另一專頁「學民苦主大聯盟」見狀食住上追擊「國難五金」,問佢點解會有無限資源、順利入貨等,質疑對方係「鬼」,仲聲言要去廉政公署、稅務局等舉報佢w。

李政熙同「熱狗」陣營都唔係第一日有仇,由之前李政熙開所謂「國難五金」時叫人寫「國難家書」交畀佢,結果「國難五金」無耐就俾警察查兼帶走「家書」,俾熱狗質疑係「鬼」,到舊年12月初「熱狗」成員鄭錦滿鐪b暗寸「國難五金」搞裝備都多是非、「國難五金」反擊話鄭錦滿打女人,雙方已經係咁嘈緊。不過,近日終於嘈得有齯膠@性。

親「熱狗」專頁踢爆賣市價

事緣係呢排多人買口罩,亦都有人炒口罩,「國難五金」星期三就出post話佢灟輕隞s造黿菌口罩20蚊隻,話大家「唔使出去食炒價」,自己以「打壓同業為樂」咁話,咁就有成萬人讚好畀心心,仲有人特登去買w。

由曾經2014年11月19日衝擊立法會綜合大樓,被控刑事損壞、非法集結罪成最終被判監禁3個半月鴷萛a輝經營鵅u顥魄砌機」fb專頁,見狀薨菑j踢爆,指同一口罩魒銗L地方都係賣緊99蚊5個,即係仲平李政熙1蚊添,「賣市價當平價,掃哂(晒)d(齱^貨當打壓『同業』,有心做就派啦,或真平賣。」

佢講講鴷穧n似有料爆︰「做×人利用金主既(鵅^錢來賺盡名利換新車,但我相信公義最終會來臨,篤魁狗李政熙遲早得到報應。」

遭圍攻後即刪post

「Kate Lam」揶揄︰「佢鷸ans值得擁有。」「Tommy Tsang」就留言話︰「觀塘工廈賣緊$80 5個。」「David Ko」亦暗寸李政熙發「災難財」︰「有名你叫『國難五金』。」

李政熙見到俾人踢爆,就騿u國難五金」度出post話係「私怨」,寸返「顥魄砌機」話:「你咁×叻免費幫囓S弟砌機呀嗎!」仲稱石家輝坐監時「帶綠帽」,明顯人身攻擊,但就冇回應過自己點解扮晒大平賣。

「學民苦主大聯盟」就加入戰場,叫對方「唔該有證據就咱X來,唔係你就係誹謗,不過一個人格好似你咁低下鴾H淨係識得誣衊同抹黑當然唔出奇。」「Ka Fu」就反爆料話︰「佢唔講下佢成日開草P(疑指大麻派對),成日話『熱狗』乜乜乜,佢又好人得去邊!」

「學民苦主大聯盟」之後又連環出post,叫「國難五金」交代點解「似乎有無限資金提供裝備,而且有鼓吹小童上前線鴽@風」,懷疑佢背後另有支持,「作用就係請君入甕」;之後又問點解人]不停俾海關扣查,但「國難五金」就可以順暢入貨;再質疑「國難五金」有冇交稅。

「學民苦主大聯盟」仲踢爆話︰「『國難五金』,你為何只會慫恿其他人去做你口中鵅y挺身而出的凡人』而自己就發『國難財』?理大一役你講過你會去現場,最後有冇去過你心知肚明。」

李政熙本身都有回應過佢],但之後又刪鑆ost,騿u國難五金」度依然「太平盛世」,仲有支持者讚佢市價賣口罩w。咁又係,M家齯H只係識前「熱狗」李政熙,邊有人仲記得「熱狗」隉C

■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻