logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「中箭」鬼祟刪「自決」 叫人「抗爭」自己跪

2020-01-15

唔少U唔出名麍F治素人今次成功靠「五大訴求」鴾f號成為區議員,令到連入閘資格都冇鵅u中箭」(香港眾志)改變策略,日前宣佈刪去令佢]入唔到閘鵅u自決」主張。呢種咁麍F治投機,當然都引薯n多人不滿,其中中文大學「獨」講師劉正就鐪acebook出文踢爆,話「中箭」明明上星期三就已經開鷛|,偏偏到上星期六先宣佈,明顯想借台灣地區選舉沖淡自己儱s聞,揶揄佢唔再「自決」黻答k肉酸,「但無所謂啦,所謂『自決派』支持者其實從來都唔知自己支持緊釂A,聽日話你聽『眾志』同民主黨合併呀,呢班懵炳咪一樣照撐。」又好似係喎。

等台灣選舉日公佈博沖淡

「中箭」日前宣佈將綱領入面鵅u推動香港民主自決」刪走,並改為「推動香港的民主與進步價值」,仲稱咁樣可以「更概括闡述『眾志』的工作方針」喎。

唔少人對於一個黨組織可以話改目標就改感到不滿,驚佢]一跪再跪。「無神論者的巴別塔」就以《普天之下,再無自決》為題出post,首先就踢爆「中箭」鬼祟遲幾日先公佈,企圖沖淡件事,跟住就剖析點解「中箭」要忽然唔「自決」,「『自決』呢兩個字從來對於『香港眾志』都係最大負擔,令佢]所有候選人都籠罩響DQ陰影之下。」今屆區議會選舉,有部分退鷵麉e「中箭」成員都入到閘,「巴別塔」就話︰「(中箭)為鬫V『特衰政府』展現善意,以求響之後鵅y垃圾會』選舉保持出選不被DQ嚝鷛|,進一步自閹係必然鴾@步。」

「巴別塔」揶揄,「中箭」一邊叫「香港人,反抗」,「自己卻先跪半截先,唔覺得好肉酸架(謘^咩?講到尾,『香港民主運動腐化根源就係選舉』呢一個特點從來無變。」佢仲預先酸埋班「中箭」支持者話︰「但無所謂啦,所謂『自決派』支持者其實從來都唔知自己支持緊釂A,聽日話你聽『眾志』同民主黨合併呀,呢班懵炳咪一樣照撐。」

唔少支持開「中箭」鴾H就想改變輿論,鐪b同「連登」網上討論區都發聲安撫班「港獨」手足,想佢]接受「中箭」「扮跪」喎。「蒸發的世界」就琢磨佢句「香港的民主與進步價值」問︰「咁含糊,『港獨』會唔會都係令香港進步既(鵅^價值觀?」「Dick Wong 」就問「唔騿]係)將台灣的民主進步黨(民進黨)個名,變做自己『眾志』的宗旨呀?」

新口號玩含糊被譏行「棍路」

不過,多數人都睇得相對簡單直接,「木木木木梟」就笑言,黃之鋒佢]年紀都唔細:「開始大都要搵飯食。」「Szeyam Lee」就道出殘酷鼤{實:「自我檢查做事無(模)寧(棱)兩可,不能貫徹始終,兩邊不討好只是為了議席,年青(輕)人咁快做政棍!」■香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻