logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【黃絲惡行錄】「黃畫家」涉非禮同黨 男女通殺

2020-05-08

多名「女手足」出聲明爆料 疑犯反咬:再唔滿意用命回應

黃圈真亂唔係講笑。俾禷懇楣l捧鴾j埔「連儂畫家」,早兩日被多人踢爆原來係男女通食幭傴A色魔,唔單只鰫瓵蛂u連儂牆」騷擾多名「女手足」,仲傳人獸交照片畀所謂「男手足」,更屢屢鷏s組發表色情言論。多名所謂大埔「連儂隧道義工」出聲明爆料,要個「畫家」道歉。不過,鶡魽u畫家」先係反咬、恐嚇,企圖掩蓋事件,最終欈@日發鷜g「道歉聲明」,但就辯稱呢曮Y自己常用儱噫q方法,冇非禮任何人,更放言如果齯H仲唔滿意,佢下一個回應,就係自己鴷糽R,聽落都幾嚇人。■香港文匯報記者 文根茂

所謂大埔「連儂畫家」,獲醜聞纏身屪壑H阮民安,同埋違反《商品說明條例》、造謠抹黑警察龠孺惜j埔鼎天茶室(見另稿)大力支持,包括鶾岸扆熀瞍榆陛A亦都會將齯憳襲@品擺鬗j埔所謂鵅u連儂牆」展示。日前,佢就被爆出非禮醜聞。

「女手足」:借睇直播愈靠愈近

「連隧義工包書膠」頭兩日鐪acebook發帖爆料,形容呢位所謂「連儂畫家」簡直係變態人渣,指控佢鬗j埔連隧期間非禮「女手足」,有「女手足」話佢借睇直播之名愈靠愈近,繼而碰到其私人部位,之後亦有同樣事件發生。

同時,有其他「女手足」都控訴話俾佢掃膊頭及手臂;有「女手足」話鰫]間時分,大家鶺G道坐低飲酒,對方貼到佢身旁,佢馬上後退並大聲問「連儂畫家」乜事,對方只sorry以對,最後走黈伬啋「畫家」仲掃鼳右邊屁股一下。

「連儂畫家」仲鰣囍P社交媒體對男女「手足」性騷擾。佢上載截圖證據,包括以黤e家照片為頭像馡hatsApp對話截圖,內容係佢傳畀對方一張人獸交照片。「包書膠」話,實際佢所傳儱茪糷弮v片均有,對象係唔只一位「男手足」。

「包書膠」話自己起初騿u連儂畫家」與鼎天茶室合作售賣手繪撥扇帖文處留言,但就被佢]全部刪除,唔知係唔係想當冇事發生。但「包書膠」就上載返灝d言截圖,發現「連儂畫家」係睇到曮控並反擊,更誤將佢認成某位「女手足」而人身攻擊,話人40幾歲失婚瘋婆,三名子女不屬同一名父親,自己品味受嚴重侮辱,又爆出「手足」姓名「攬炒」,聲言要人]拿足證據,仲話要叫Tommy一起直播「玩就玩大D(齱^」,又話已約好同鼎天老闆講,十分理直氣壯。

「男手足」指「畫家」曾私下傳色情圖

之後,好多義工都企出謄z料,「連儂隧道義工」仲發表聯署聲明,指責佢非禮行為,包括經常鷏s組發表色情言論,屢勸不改,有「男手足」反映「畫家」曾私下傳送色情圖片畀佢,最終「畫家」被管理人從群組除名,又爆出佢誣衊義工丟棄其畫作,不斷要求義工交還4幅作品給他,亦都有其他義工發表獨立聲明質疑佢食「人血饅頭」。

不過,就算禷懇楣絞o幾過分都好啦,都會有人死撐到底,「Ben Ben」仲詭辯「係咪以前犯過刑事案底,道德有問題,都唔適宜參與呢場『運動』?」不過就被人反駁,佢係M家借運動解決個人私慾。

鰣囍P人鼣穨藎l擊下,「連儂畫家」噚日就襩nstagram出鱄蚢D歉聲明,話近日大批言論指責佢鬘b年多前,鶶s儂牆義工群閒聊中翵末蚰O「女義工」產生不安,佢正式「道歉」,但就堅稱自己「只是慣於自己朋友也是常用這種溝通方法」,未有想非禮任何人,之後就話大篇幅講件事同鼎天無關,之後停止同鼎天、大埔鴾憳贗※吽A最後又留言話:「如果你們仍然不滿意,我下一個回應,就是我的生命。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻