logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】鼎天疑庇色魔 涉刪踢爆留言

2020-05-08

幫色魔「連儂畫家」撐腰鴾j埔「黃店」鼎天茶室鬗策落けo後選擇龜縮,截稿前都冇譴責呢釂N道德巀釔膃甈陛A仲懷疑幫手刪埋大埔隧道「連儂牆義工」麜]facebook屪z料留言,唔通係想瞞天過海?定係兩人有咩利益轇轕?咁就得鼎天茶室老闆阿Ben心知肚明苤I

涉非禮link當睇唔到

話說「連儂畫家」畫鰲T大型文宣畫作掛鶾岸悛糷f,仲畫鬫n多扇鶾岸悗衒H賣。當時,已經有人質疑「連儂畫家」係食「人血饅頭」。

不過,有大批網民鶾岸宧b留言踢爆「連儂畫家」灠I炷氶A所有留言就被刪除。件事鬧到咁大,佢一句都冇回應。有人將「連儂畫家」涉嫌非禮鮞ink貼畀佢,但佢就完全當睇唔到。

其實,鼎天多次涉暴,好似舊年12月,有18歲青年涉藏槍被捕,《蘋果日報》出鷜g文聲稱「『目擊者』指便衣警疑抹指模『插贓嫁禍』」,而呢個所謂「目擊者」就係鼎天茶室老闆Ben。佢鬼鬼祟祟話係茶室「員工」,仲言之鑿鑿稱自己聽到槍聲後衝出餐廳門口,「睇到」有便衣警員「驚慌地」拿起手槍抹走指紋,其後被鶷{場街坊拍攝及喝止後放回地上。事後,當然證實並無其事啦。

見佢擘大眼講大話,網民「農場浪漫的採購」當時就慨嘆「乜野(洁^都係插贓?咁多人望住插贓?咁都夠膽死講得出」。網民「Freemantho」說:「鼎天茶室老板(闆)阿Ben,根本就係××頭, 一開始就問警察做乜開槍。」有人亦質問佢:「目擊者點解唔拍埋片?」

呢間「黃店」鰜H用表現上劣跡斑斑,今年3月被海關人員抽驗餐廳齔祕怚蛓雀漁伂o現,其「石斑」並非「石斑」,而係鯰魚,餐廳涉嫌違反《商品說明條例》。■香港文匯報記者 文根茂

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻