logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

連詩雅高興新劇獲認同

2020-06-30
■Shiga替《小謊言》拍攝 MV。■Shiga替《小謊言》拍攝 MV。

香港文匯報訊 (記者 文芬)連詩雅 Shiga 昨日32歲生日,她表示今年好開心自己首部劇集《那些我愛過的人》有唔錯的成績,她說:「好多朋友都打蟆l問劇情,好興奮鷁韝W仲有好多人叫我做方醫生,完全接收到劇集儱P染力,最重要係拍攝儮L程自己好開心好享受。」

Shiga 早前為主題曲《小謊言》拍攝 MV。她說:「可以為自己嚗@集唱主題曲好有意義,我好鍾意呢首歌,可能大家會以為係一般黿◇q,其實留心歌詞就會發現係講緊劇集入面同家姐黃翠如屪鰜Y,令到自己回憶起拍攝時候好多片段。」

拍攝MV時,導演要求Shiga走過一堆將會爆破的大氣球,Shiga說:「黥X個氣球真係超級大,所以爆破聲都比較強,導演話唔可以閃避,要擘大對眼keep住靚樣,其實原來幾恐怖,好彩自己都完成到,周邊同事仲拍晒手。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻