logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

揚言先夫留過億元基金未領 黃夏蕙欲將全數捐助演藝界

2020-06-26
■黃夏蕙與經理人Simon接受黃守東訪問。■黃夏蕙與經理人Simon接受黃守東訪問。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黃夏蕙早前獲香港演藝人協會發放9千元抗疫基金,受到梁思浩質疑,昨日夏蕙姨出席活動揚言會捐出億元助有需要的演藝界工作人員。

夏蕙姨與經理人Simon昨日到銅鑼灣為《網上平台「埋邁說v節目《關公有請》錄影,分享二人相識經過及近十年的合作點滴。問到有什麼工作她是一定不會接?夏蕙姨表示從來不會推工作,要她扮豬扮狗都可以,就算過年要埭癟鰴ㄦ荌窗C

夏蕙姨早前在社交平台上載領取香港演藝人協會9千元抗疫基金支票的相片,夏蕙姨指政府行行都有派錢,連K骨的都有,但藝人就沒錢派:「 現在疫情好多藝人受影響 ,有躞壑H手停口停 ,我都停鬙b年,冇出虧Y因為車錢都冇,我未算慘 ,最慘係躟廒v師、化妝,佢]冇工開食穀種。」她又稱其實她想同演協主席古天樂(古仔)搵政府幫手,「古仔突然籌到一筆錢,我都唔知佢]點派 ,後來發現有屭潀~內冇工作儱|員冇份派 ,但唔關我事,我乜都唔知。」

對於梁思浩指她是擁有幾層物業的有錢人,竟去領取抗疫基金,夏蕙姨說:「佢話我有錢都好過話我窮過做乞丐,佢話我貪心,但我唔係為自己,我係有錢,但我冇去哄A先夫胡百全留鱄荌簹驉A係億億聲,但我冇時間去搞,我有6個仔女,連埋自己,基金分7份,我將自己鶗鰹膝X薄A(唔留雥q自己?)我唔使點用錢,呢兩日就會去搞,一個月內就OK,幫真正有需要鴾H,藝人就唔需要,會捐過億,幫得一爣o一齱C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻