logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

同路人批吳敏兒縮骨獨裁

2020-07-12
■有攬炒派工會中人發帖,點名批評參加攬炒派初選的吳敏兒,並呼籲選民踢走「泛民」喎。 fb圖片■有攬炒派工會中人發帖,點名批評參加攬炒派初選的吳敏兒,並呼籲選民踢走「泛民」喎。 fb圖片

攬炒派為搶奪立法會議席,以達成其攬炒目標,紛紛成立「工會」並登記成選民。有攬炒派工會中人近日發帖,點名批評參加攬炒派新界西初選的職工盟主席吳敏兒,狠批對方自稱職工盟膠~6月「最先發動罷工」,但其實係「最早取消罷工」,而且在作決定前一班工會的組織幹事都不知情,「原來一個決定係由上而下壓落薄H咁你又有幾重視連結返蟑荂]鶠^班打工仔呀?」佢直指吳敏兒係靠「不斷舐下舐下新工會鵅y運動成果』就叫做鰴央]洁^」,所以「選民唔該全投抗爭派,踢走『泛民』」喎。■香港文匯報記者 陳川

一直同社民連關係密切黈大社關成員黃雅文,日前鐪b發帖將矛頭對準吳敏兒。佢鰫咫憭元隉A「原來真係有打工仔以為吳敏兒=工會戰線,實在太天真喇,(職)工盟根本就係工會路線的妥協派,......吳敏兒鷊s西初選論壇講鬙y『工會戰線不會觸及國安法』,我就知道,呢個人冇令我失望,如出一轍都係咁不思進取。」

「有幾重視連結返蟒Z打工仔?」

黃雅文話,呢件事令佢諗返起去年6月,行政長官林鄭月娥撤回《逃犯條例》修訂,職工盟取消罷工一事,「你地(])有幾重視你既(鵅^組織對象大家有目共睹。吳敏兒被伍健偉鶵袛簞l擊時話『我]最先發動罷工!』個事實係你地(])亦都係最早取消罷工,甚至落決定前連班工會鼤梒晰F事都係睇live先知,(當日朝早,幹事們仲係到(鰜蛂^『動員』緊工會罷工,又企鷁颽ㄢ瘙i『組織』人罷工,叫人send email比(畀)老細請sick leave。)原來一個決定係由上而下壓落薄H咁你又有幾重視連結返蟑荂]鶠^班打工仔呀?」

佢仲話,職工盟咁做麉嶊G,係「每日鬗蔭見到大把手足講,因為參與『反送中運動』而罷工被炒,自己辭職全力貢獻比(畀)運動鴾H,工黨、職工盟一個都吸納唔到,因為佢地(])諗下都驚,又驚『運動』搞唔起,搞得起又驚其他人會壯大吞噬左(鷘鴃^工盟。(之前叫過吳選區選,又要驚輸唔去選。)」

「舐『新工會』成果就當做洁v

黃雅文狠批:「諗下都驚,驚完會縮鴾H,呢個時代佢無資格被推入去立法會做代議士。而(M)家對家唔會同你傾,甚至會用不同罪名屈你,要你組織瓦解,入得去就要有坐監儱ЁヾB要有博(搏)鬥翵M心。所以,唔該,唔好以為去開無限咁多個記招、一齊見下記者、不斷奶(舐)下奶(舐)下新工會鵅y運動成果』就叫做鰴央]洁^。其實唔該,呢到(度)再無你翵ヾA你地(])可以行開。選民唔該全投抗爭派,踢走泛民。」

佢仲鰫咫兮衁`「很喜歡二百萬三罷聯合陣線,鬺琤撥Q打野(洁^前,佢已自推左(驉^三次吳敏兒不等於工會戰線」、「希望『新工會運動』繼續努力,唔好比(俾)職工盟左(阻)×住」等等字句。

王曉君力證 網民:一票不投

該帖文獲得不少攬炒派「自己友」的轉發,包括「勞工組」的王曉君,學聯前秘書長陳旻羲等轉發。王曉君仲留言力證吳敏兒有幾霸道:「 我冇睇論壇所以唔知佢(吳敏兒)鶧}點樣講。但係文中寫組織幹事搞緊推動罷工,而吳敏兒有份由上而下call off,組織幹事係睇新聞先知取消,竟然咁唔尊重組織者,就完全無法接受。」

職工盟幹事杜振豪就出帖企圖向黃雅文還拖,話:「你對職工盟的批評,我都有不少係同意。但你自己做工會幹事的時候,又做了甚(什)麼厲害的政治化工運?當去年運動風風火火的時候,你又如何對待你跟開的工友?泥水佬造門,要過到人過到自己。」

前職工盟清潔服務業職工會組織幹事梁葉漢就反駁:「作為黃雅文的前同事,我自問有非常充分的理由去接受(黃雅文)這個提醒;而且支持永續職工盟既(鵅^,唔只係職工盟既(鵅^現職同事既(鵅^專利。藀n似勞工界選舉咁,要聽話自己屬會先有權出;話初選就話無需要同其他會協調咁職工盟萬歲!!」

「羅喬峰」亦話:「我唔想將矛頭指向職工盟體系,但回想過去一年,職工盟一直倡議工會戰線,又一直鰜袬Y,我覺得工運要靠職工盟可以收皮......一票不投吳敏兒!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻