logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

被哄買壹仔股票 黃絲損手爆內訌

2020-08-13
■黃絲被哄入股壹傳媒,昨日蝕到「一殼眼淚」。  facebook截圖■黃絲被哄入股壹傳媒,昨日蝕到「一殼眼淚」。 facebook截圖

壹傳媒創辦人黎智英日前涉嫌違反香港國安法被捕,一眾「黃絲」騿u獨」客嚘敦吨U紛紛入股壹傳媒,聲稱以此表示自己「支持肥佬黎」,令股價日前飆升,搞到佢]仲以為自己搞鶗新「抗爭武器」。不過噚日隻股就跌到含含聲,於是班醒目「黃絲」又開啟「捉鬼」模式。以咁麉鈭學人炒股,唔怪得被人揶揄按照佢]思路,噚日隻股大跌,即係「香港民主最黑暗鴾@日」咯。

高位沽貨賺錢者被罵為「鬼」

日前有班「獨」客鐪b專頁上不斷煲大買壹傳媒股票等於「支持肥佬黎」呢件事,包括「渾水」話自己已大手買入,「港獨」歌手何韻詩則稱「係咁意買鰲X手282」,叫人「支持肥佬黎」。隻股鰫O齯H吹奏下就突然爆升,搞到好多「黃絲」落疊。好苤A高追鶦Z今日即刻蝕到攤攤腰。有份叫人入股,但原來鰝捋糷禸壔搕W下已經即時斬纜放鵅u渾水」,即刻被一眾「黃絲」放上「連登」「公審」,話佢說人買股,係「鬼」。

原名葉鍵濠儮q台節目主持「健吾」睇唔過眼,話「渾水」「叫人買股票,身體力行,賺到錢=鬼。歌手叫人買股票,都係買果(鶠^隻,自己有冇買唔知=人......我只可以認真同大家講一句:信兒登,信呢d(齱^唔知咩人搞既group,你會死得不明不白」。

「渾水」當然有狫膩捸C佢主動開post回應事件,仲不忿何韻詩post like數高過自己,「無神論者巴別塔」龠R入價低過自己,但自己卻被人圍攻,又話「大把人贏錢贏多過我,我都冇道德勒索佢]叫佢]嘔出謊陘漼活A做乜×呀我自願做多鬙礞浀茩琱H×。」

網民諷「民主最黑暗一日」

「黃絲」見隻股票升鰲N係香港「反抗有力」,輸鰲N係有鬼。fb專頁「政治大嬸判」噚日就開post話,「尋(前)日連登仲講緊《從壹傳媒股價暴升,反映出香港人經濟實力好強》;彭博又話《反抗鎮壓股票成港人最新抗爭武器》......咁今(噚)日係唔係《香港民主最黑暗鴾@日》?」

■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻