logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「黃網媒」拉雜組工會 推假牧師做執委

2020-09-28

警方日前修訂「傳媒代表」鴭w義,攬炒派「議會陣線」立法會議員毛孟靜噚日聯同所謂「香港網絡新聞工作者聯盟」開記者會批評警方,但結果就自暴其短。事關「聯盟」中有個叫姜嘉偉鵅u牧師」,同時亦都係「急救」加「記者」,之前已經俾同路人揭發佢乜都係「自行發牌」,揶揄佢「三位一體」。前「香港眾志」麊L淳軒都出文狠批︰「搵個咁鴾H做網媒協會執委,基本上就係公開表示網媒就係唔專業同偏頗。」

自行發牌兼做記者急救員

毛孟靜噚日同班所謂「香港網絡新聞工作者聯盟」鴾H開記者會,鬧爆警方修改《警察通例》,係咁講政府打壓「新聞自由」,不過,有同路人都忍唔住開聲話班人唔專業。原來,記者會上以「牧師」裝扮示人麉號酈階蟡H「網媒」身份出席,之前佢已經俾網名「陳到」鵅u熱狗」黃敬業同一班教會中人寫報道踢爆,質疑佢「自封牧師」、自印「終身有效」鴭瓵蛂u牧者義務基本急救證」,仲印埋「記者證」w,鷇翹价{場「三位一體」,都咪話唔盞鬼。當時姜嘉偉就疑似搵黃敬業「傾偈」,話「鄧(戥)你擔心......你仔細老婆嫩」,令人對所謂「牧師」又有新嚜{識。

見姜嘉偉噚日又蒲頭,林淳軒就鐪acebook出post幫大家重溫返佢齱u事蹟」。佢鰣舁ost度話︰「姜牧師(自稱)又重出江湖。不如一齊(回顧)呢位假牧師麊鬙y:1.有需要咪拎個記者證出螺說F2.一路影相一路幫人急救唔覺有咩問題;3.記者急救牧師(鶷{場)一齊做有咩問題;4.差佬查咪話係記者。」

林淳軒寸自認偏頗唔專業

林淳軒仲隔空叫囂︰「搵個咁鴾H做網媒協會執委,基本上就係公開表示網媒就係唔專業同偏頗,香港儱s聞自由真係『三生有幸』。係咪呀『假牧師』?」

黃敬業噚日亦鐪b貼出毛孟靜同姜嘉偉鵀X照,揶揄︰「佢地(])痴(黐)埋一齊,我就安樂喇。」「Alan Kwan」亦留言話︰「假的都當神。」「Chic Ken Li」就咁講︰「咪幾好,人以群分。」睇蟑齯囍蛜棳臙C,傳統「飯民」鴷i信度都一齊插晒水苤C

■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻