logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

朱隊友搞大龍鳳 助攻警方拉「手足」?

2020-10-11
■陳絔g揶揄「手足」已被遺棄。 陳絔gfb截圖■陳絔g揶揄「手足」已被遺棄。 陳絔gfb截圖

今次9名涉嫌協助12逃犯偷渡的攬炒分子被捕,有網民揶揄鶦Z12逃犯鴭瓵蛂u家屬」,應該向呢班人追究將12人送到內地鼣d任。有人話多得朱凱Y(朱隊友)唔少:多得佢夥同12逃犯鴭瓵蛂u家屬」四圍搞大龍鳳,所以警方先會掌握到咁多資料拉人喎。

陳絔g寸「手足」被遺棄

民建聯立法會議員陳絔g昨日在fb轉發9名涉嫌協助12逃犯偷渡的攬炒分子被捕的新聞,並在帖文中揶揄:「自從『12瞞逃』被捕後,攬炒每個星期都搵瓥央]洁^做下(鵅^Show博曝光,更老屈係『被綁架』,原來搞咁多野(洁^係驚被人揭發自己友將手足送返內地。『手足』呀『手足』,又一證明你]只係c(on)__d(om)__......蚍ぐN佢]袋,用完就送你]一程。」

網民「Louise Siu」留言道:「長毛助理原來係協助手足出海釣魚鴾H,各位父母可以聲討啦!怨(冤)有頭債有主呀!」「大兵」亦話:「係呀!『12瞞逃』的家人快鷾紕陪幫手摷個(鶠^9男女問罪,係咪佢地夾計叫中國公安捉佢地(]),係咪9男女向公安通水?」

有人就話,今次警方拉到人,實在要多謝連日陪住12逃犯所謂「家屬」四處抗議「搞大件事」鵀雲Y同鄒家成。「理大爆料─貳」fb專頁就發帖搞清楚個連結:「朱凱迪(Y)聚集12人家屬去報警>警察向家屬套料>9人被告協助潛逃,朱凱迪(Y)真係警察派去做臥底。」

「高俊」附和道:「朱high Y最想警方交代嘛,宜(M)家咪同你交代囉,拉多九男女,協助罪犯罪。」「沈浪」亦指:「今次佢地(])真係俾你累死。」「Gamey Tai」就話:「多謝你豬議員,越高調越玩死佢地(]),依(M)家攪(搞)埋幫佢地(])荅饈Z手足,真係多L謝你!」

「ビネク ウブよギ」直言:「事實擺在眼前,但人們愚蠢,始終相信朱凱迪(Y)呢個名。」「Godfrey Chan」回帶道:「問下菜園村居民佢]點樣俾佢(朱凱Y)出賣。」「馬西敏」嘆道:「咁(今)次係做實事鴾H俾政治抽水鴾H害慘!幫黑暴暴徒策劃潛逃鴾H被捕,抽水鴾H繼續抽水獲得紅利!」

網民質疑12逃犯篤灰

有人就認為,今次9男女被捉,可能係12逃犯篤灰。「Maggie YU」說:「十二人和盤托出不足為奇,不能心存僥倖。更令人憂慮的是十二人的手足們吧。」「Robert Young」道:「深圳鹽田十二瞞逃篤灰爆料之結果,為魕Z白從寬兄弟變契弟義氣變兒嬉,順籐(藤)摸瓜遲下還會有更多堅料爆!」「Mui Mui Chung」嘆道:「l2手足再出虧證,9個人難推翻其責!你幫我『送中』,我幫你入冊......唉何必。」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻