logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

得罪「龍粉」即「跪低」 「富東閣」被鬧怕是非

2020-10-11
■「富東閣」見勢色唔對路即刻刪帖,再出聲明「跪低」。 fb圖片■「富東閣」見勢色唔對路即刻刪帖,再出聲明「跪低」。 fb圖片

騿u黃色經濟圈」生存認真唔易,「同路人」之間成日互相「殘殺」。「人血龍門(龍門冰室)」老闆「饅頭張」(張俊傑)早前因控告「手足」Marco而被圍攻,導火線就係因為Marco寫鬙輕汍S「饅頭張」黑歷史鵅m消失了的聖誕卡》。M家件事嚗鰜袬鷁M琝N卻齱A「富東閣海鮮酒家」日前卻無啦啦鐪acebook上載鬙赫麉坉情A佢]即刻觸動驉u龍粉」神經而被狂插,揚言唔會再幫襯。間舖就好快刪帖,又發聲明話此舉只係單純為髐銕龤u同路人」,對內堸悟[並不知情。見佢咁冇腰骨,龍門死對頭「渣家軍」都唔放過佢,寸佢一係怕是非,一係怕分清是非。

「龍粉」群起而攻 聲言不再幫襯

一股以「龍粉」為主龠掑O,早前開酇acebook群組「渣家軍人西炒車事件簿」,日前就有人鰣虒s組貼出「黃店」「富東閣海鮮酒家」上載《消失了的聖誕卡》封面嚘I圖,稱「又多一間可以(上)blacklist(黑名單)」。一石激起千層浪,聚集諸多「龍粉」鵅u事件簿」群組,即刻群起而攻之,聲言不會再幫襯。網民「Andy McEveley」懷疑「莫非係佢同Marco合謀」,「Shan Chung」就不滿「又要埋渣×堆,明明唔關佢事」。

稱不知《消失了的聖誕卡》內容

「富東閣」見勢色唔對路即刻刪帖,更出聲明聲稱本書「是某顧客向店長要求支持,......收到本書膠套還未拆,本人絕不知道書中內容,出帖原意只為支持『同路人』」,又話自己係見到多方討論「在不知原因下決定刪文」,仲聲稱「只想老老實實做生意,不願在是是非非中浮浮沉沉」。

不過,入得「黃色經濟圈」,凡事由不得你。網民「?家俊」就話「告急果(鶠^陣咪大×大聲話自己『黃店』,衰左(驉^果(鶠^陣就話自己想做本業。」「楊子龍」就覺得:「你]做得最錯鵅A係先出錯Post,之後收返再表明唔係想支持手足,咁即係當眾割蓆(席)隉I你有冇考慮過你咁做會令到幾多人誤會?你咁樣做,對唔對得住畀(俾)人告緊鵅y手足』?」

「Wishing Tree」就狠批:「咁快同『手足』割,一試就知真黃偽黃。」「Sun Leu」直情話,「一聽到衋s粉話罷買就即刻跪低,呢鑨楦N腰骨鵅A真係唔好×叫自己做黃店囉!」

「渣家軍」一分子「Let's Jam 一起果醬」都發帖質疑富東閣:「怕是非,定怕分清是非?」雖然都有人稱可能「富東閣」只係冇時間了解當中是非,「一起果醬」都覺得「有可能」,但「一定唔係藉口」。

「Bruce Lee」就揶揄:「梗係生意要緊啦,明知蝕錢表態薯咩。」「Blair Shiu」就睇透「其實個老闆都係見龍衛兵話unlike,又話唔再幫帽(襯),驚影響生意而跪低」。「Alan Tsang」一矢中的,話「黃色經濟圈」「只係圍爐互相掩飾醜惡,一齊消耗『抗爭』呃細路課金,不用分得太細,也不用分清是非阻財路」。

■香港文匯報記者 文根茂

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻