logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】只咬「哪吒」避提王百羽 三白眼大細超

2020-10-14

選擇性失明,可謂攬炒派黈a常便飯。政府早前押後立法會換屆選舉,已報名參選人可獲發還全額開支,其中參選新界東鵀靚^區議員方國珊(「哪吒」),同參選區議會(第二)功能界別鴾葬埶狦陪王百羽,分別鶹嬼|提名期完結前已經使260萬元同489萬元。兩人款項除鷋毓W同區參選人,佢]收受麊A務捐贈亦佔鷙`開支75%或以上,所以唔少人都質疑佢]同捐贈方夾埋報大數。曾經做過廉政公署調查主任鴷薔D黨議員三白眼(林卓廷),近日就對方國珊窮追猛打,要求廉署介入調查,不過俾記者問到點睇王百羽筆數鶧},三白眼就即時閃閃縮縮。睇薄u同路人」呢個身份真係好重要喎。

三白眼日前舉行記者會,針對方國珊嚙嬼|開支提出多項質疑,包括近200萬元龠}支都冇單冇據,而且好多都係齊頭數。三白眼又話經查證後,方國珊收195萬元服務捐款,當中近八成都係薯菪悀颲嵽竷l集人鵅u專業動力」同方麉普,質疑方搵「自己友」捐巨額服務蟆捁鼣虃ヾA所以佢會要求廉署嚴肅調查喎。

不過,當記者問到三白眼點睇王百羽份選舉開支,佢只係話任何參選人如果被質疑開支,就應該盡快交代喎。方國珊同王百羽條數邊個大齱A相信明眼人都識睇,查一個唔查一個,唔知網民又點諗呢?

網民諷林都係呃人

「無神論者的巴別塔」fb專頁就開post質問林卓廷:「有個申報489萬(元)鴾百羽你扮睇唔倒,走去×個260萬(元)鴾靚磟嚏A林卓廷你真係趣緻(致)......講呃人錢,夠你個『天下為公Wolf-Hunting』呃得錢多?仲要呃完一鑊唔夠仲要呃多一鑊?籌×髐G百幾萬番(返)黎(薄^,除鬙h旅遊飲飲食食,梁振英死×鬙憫r?同埋你話眾籌打官司,但包攬訟訴係犯法,換言之你林卓廷根本就係呃×人!」

「Chan Wai Nam」就批評三白眼:「佢天下圍攻(為公)個(鶠^筆錢都未公開過啦!學人×咩?」「Chic Ken Li」就叫大家唔好大驚小怪:「『抗爭派』喎,『黃』嫁(謘^喎,梗係大晒嫁(謘^啦」「Tat Law」就話:「王百羽鬼到出面啦! 『天下為公』呢個世紀騙局好好笑,有人比(畀)錢佢地(])仲好笑!」

方國珊質疑「為私怨多於為正義」

方國珊近日亦鐪b同三白眼隔空駁火,話自己只係跟選舉事務處「用鰲X多報幾多」麰n求,質疑三白眼麉控「疑為私怨多於真的為正義」。「Joe Leung」就質疑方國珊條數有問題:「你上屆選舉選到尾先用130幾萬(元),而(??)家提名都未完就260萬(元)啦喎,咩事?」

「Louis Lam」則突破盲腸:「呢d(齱^唔係『黃』唔『黃』既(鵅^問題,似私怨問題多齱A冇計啦大家都係新東實會爭票啦!」■香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻