logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

海俊傑開工迎48歲牛一

2020-11-21
■海俊傑(中)獲《兒科醫生》劇組送上生日驚喜。■海俊傑(中)獲《兒科醫生》劇組送上生日驚喜。

香港文匯報訊(記者 李思穎)海俊傑於剛過去的48歲生日在工作中度過,正忙荈}拍新劇《兒科醫生》的他,當日劇組人員便為他送上生日驚喜!

他開心說:「雖然生日要開工,但好開心公司幫我準備鬙秅橝撜腄C更加開心係今次可以同《兒科醫生》劇組一齊慶祝,鰫豱澈e留一個紀念,呢個場景就快剎青喇。」

說到生日願望,他以事業為中心:「希望可以繼續拍多虃@,唱返多羉q,想帶多齯ㄕP驚喜畀我黚輓楚A多謝佢]一路上鴾銕蠾P鼓勵。最重要要感激2年前將我帶返香港市場鵀捘鞳A好感恩遇到對方,佢魒こ~上對我幫助唔係三言兩語可以講得晒。在公或私都幫了我很多,所以我會更加努力,希望可以魒こ~上有更好成績去報答佢。」接下來,他已接下幾部新劇,會有不同新挑戰同新造型,他希望能給觀眾帶來新鮮感。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻