logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】網民嘲「工會」縮沙驚被炒

2021-01-18

攬炒派黈痐葖Y乜洁H咪就係「糧支」囉!由於公務員事務局通知所有公務員都要宣誓或簽署聲明無耐,「新公務員工會」就宣布解散,呢番操作引起建制派議員同網民嘲諷,質疑佢]︰「咁快就縮?又話齊上齊落?」

民建聯立法會議員張國鈞前晚鐪acebook質疑「新公務員工會」點解咁快就要縮沙:「收晒會費然後一句唔該就解散,會員費呢?其實辭職再將個名改做離職公務員工會就可以,政府管唔到。」

就此,前「新公務員工會」主席顏武周回應傳媒話,會捐晒禶|費畀慈善機構喎,希望之後見到單據證明啦。

不過,「新公務員工會」咁突然解散都惹來不少網民嘲諷。「Terry Yung」話:「咁快就縮?又話齊上齊落?大不了咪唔撈,繼續發表意見!」「Kam Leung」質問:「這麼說,是全體會員為了『糧支』而放棄『公義』了?」「Cheung Chin Hang」同樣追問:「如果是追求『正義』野(洁^做乜執笠?」

「Myron Au Yeung」認為佢]係無膽先至真:「縮沙驚被炒就直接齱C而(??)家一邊縮一邊講到大義凜然,講咩保留實力咁。」「Kin Wong」道出真相:「解散咪即係想繼續鰜袧插C」「Zen Lai」恥笑道:「只要我有『糧支』,話知你『手足』做乞衣(兒)。」●香港文匯報記者 郭家好

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻