logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

街坊買佢怕 「運路走」自保

2021-02-08
●陳太。香港文匯報記者  攝●陳太。香港文匯報記者 攝

有街坊對黃巿集聚集大量人群感到不滿,表示曾有居民報警求助,但黃店待警方離場後又再繼續擺檔,指出在新冠疫情反覆下,擔憂會造成播疫危機。

陳東里附近居民陳太表示,有朋友居於黃店對面樓上,前日已開始有人聚集,昨日則最多人,最初以為有酒吧開業促銷吸引不少人捧場,現才得知當地搞市集,「呢度係住宅區,我朋友住二樓,真係好嘈,??家呢段時間疫情嚴重,佢]又咁多人,梗係危險,有人無戴口罩仲飲緊酒,更加擔心。噚日同朋友討論,樓下齯H租出去做呢樣洁A又嘈又危險,真係唔合理!冇人管!我諗住打電話畀朋友提佢小心齱A佢就住鬗G樓,影響好大。」

她表示經常路過陳東里,是買R回家必經之路,亦常會到該處找朋友,但現時擔心當地人多聚集會有病毒散播,所以不敢再靠近,而她更表示看到該處如此多人聚集,感到揪心。

附近街坊林小姐亦批評疫下搞黃巿集,「??家瓛虒繾曭彊]點諗,無端端咁大批人聚鰜蛂A好危險謘A??家疫情咁嚴重。見到咁大班人,我都唔想過去,因為有好大風險。希望警察到髐妨寣A佢]可以快囍珊纂A快爣惆謘C」

街坊洪先生亦指該巿集前日已舉行,而昨日到場的人較前日還多,「聽講已經有人報警,但都冇用,佢]半個鐘之後又會返鵅A次次都係警車一到,佢]就有組織咁散開,無論街市定路邊都係人。肯定驚,佢]唔少人無戴口罩吹水,密密麻麻都係人,條街都塞住。不過你話驚都冇用,話唔到佢],佢]連警察都唔理。」●香港文匯報記者 文森

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻