logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】葉錦龍盲插海事處 網民:封碼頭有理有據

2021-03-03
●有住鬖飺嚘竷襄隉A港人呢幾年搞到西環碼頭烏煙瘴氣,其實一早預鷛|封閉碼頭。 fb專頁「西環變幻時」截圖●有住鬖飺嚘竷襄隉A港人呢幾年搞到西環碼頭烏煙瘴氣,其實一早預鷛|封閉碼頭。 fb專頁「西環變幻時」截圖

千錯萬錯都一定唔會係黃絲嚙龤C話說海事處為魖冀怴A自3月1日起封閉俗稱西環碼頭鵀飺穭蔡陶f運裝卸區,中西區區議員葉錦龍就即刻撲出謙x海事處冇諮詢過區議會,仲話自己知道措施實施得,已經分別搵鰹事處同民政專員,要求佢]暫緩相關措施,但仍然遭到拒絕,睇落似乎想向黃絲證明自己有做瓮{。不過,「連登」同facebook專頁「西環變幻時」都有網民話,疫情期間西環碼頭仍然聚集鱄齯薄u打卡」鴷咱薄A而且經常留低垃圾,所以海事處最終先會唔准公眾進入碼頭,叫葉錦龍唔好未搞清楚就亂咁鬧人。

西環碼頭自3月1日起只准持有效安全卡或工作證鴾H進入,葉錦龍見狀即刻鐪b發帖,聲稱海事處鬘憐鹵堋葽禨炾狦陪同區議會黿〞p下,單方面推行影響區內居民福祉黿僧I係不能接受喎。

譏葉「碼頭閂門使鬼諮詢你」

不過,唔少網民都對海事處封閉碼頭表示理解,好似「黃型型」就話:「起卸區係工作地方,唔係公園!車來車往好危險......」「李露眉」仲駁返葉錦龍轉頭:「一直都係海事處地方,(M)家人地(])關自己度(道)門洗(使)鬼諮詢你呀?」

「連登」同fb專頁「西環變幻時」亦分別有網民指出,碼頭一直都係船主落貨做生意鵀a方,但自從幾年前網上有人大力推薦西環碼頭做影相「打卡」鼢甄I後就唔同晒,去年疫情爆發,唔少學生不但冇留鰜峊齱A反而迫爆晒成個西環碼頭,仲開始出現有人爬貨櫃、野餐留低垃圾、偷竊影響船運、縱火、放四軸飛行器,狗隻失足墮海等事件,令到好多船主都非常不滿,街坊亦都覺得碼頭變得烏煙瘴氣,所以海事處先會封閉碼頭,該網民亦平心靜氣咁問大家:「就係咁大家思考一下,自己成日話大陸(內地)細佬(路)鬖a鐵大堂屙尿(小便),點解唔諗下(鵅^自己冇執走垃圾同埋毀壞私人財產。」

唔少網民旋即都話自己「高質素」,係其他「低質素」麰輕鉹H搞到西環碼頭「變晒質」,「Rocky Lam」更話:「十年前會自己一個去飲下(鵅^啤酒,靜下(鵅^,變景點之後已經冇去,讚(贊)成封(閉)佢」「Tai Man Chan」就回覆寸佢:「那個自我太大,自己永遠冇問題,有問題永遠都係別人。」

原名葉鍵濠的商業電台節目主持健吾亦加把口:「聽講香港人唔鬧得。鬧佢會問你做乜鬧佢。明明係一個『不義政權』立出鵅y惡法』,公共空間就係唔應該有規管,點知大家『左膠』唔去捍衛公共空間,仲要話使用公共空間鴾H搞到今時今日咁,佢]係唔係blame the victim?」●香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻