logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】爆粗辱罵街坊 陳惠達冇EQ挨批

2021-04-08

攬炒派區議員「玩政治」叻,鬧街坊更叻。好似北區區議員陳惠達咁,最近就因為一把遮同曾經支持佢齔顜{發生衝突,仲要用數十句粗口「招呼」對方。尊貴黻狦陪上鬫麇藄屭炰z齯銕貜怜捸A而咁粗鄙鵀甈停薽Y連最基本顁Q都冇,睇謎腋顗ㄛ齔顜{真係要學識帶眼識人喎。

話說陳惠達鬗W月底舉行「派發雨傘」服務,聲稱雨傘聚集多功能,包括遮風、擋雨、防曬、做枴杖、擋異物乜都得。不過,事隔一日,佢就鰝壎璆郊xfb上大鬧:「有條×婆因為垠屭鴔熅B,話以後一家四口唔投我,仲話抵『泛民』一個二個比(俾)人拉晒。」

派遮都搞唔掂

咁估唔到,一件小小麍ˇB風波,陳議員都處理唔到,唔單只接受唔到街坊意見,更加用粗口回應:「唔好×投,不過票都唔知仲有無得投。」佢仲揚言自己已經下刪粗口數十句、「忍鷛Q爆好×耐」。

北區監察議會聯盟就此事批評陳惠達(圖):「一把遮就可以睇到陳議員情緒處理能力有幾咁高?情緒唔穩定應該要控制下lor(囉),對住自己嚙鴷薔i以咁粗口麉均H」揶揄「一家四口投惠達,數十粗口來報答」。

亦有唔少網民都對陳惠達嚘A度表示反感,「Nancy Wong」就話:「原來咁樣係民主,原來比(俾)人批評就要用粗口話返人?」「Shark Lee Chi Pan」就指:「口講民主,畀(俾)人批評就用粗口回應。真小人,偽君子,唔好成日掛在口邊『為香港人』,只為自己利益!」「Wendy Wong」就話:「投錯票,投在這個暴泛民議員身上。」●香港文匯報記者 倪思言

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻