檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2013年10月12日 星期六
 您的位置: 文匯首頁 >> 港聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

前「學民」成員 批黃之鋒博出位


http://paper.wenweipo.com   [2013-10-12]     我要評論

 香港文匯報訊(記者 鄭治祖)以「反國教」起家的「學民思潮」召集人黃之鋒,早前在國慶升旗禮中搗亂被抬離場,還被踢爆講大話屈會展保安。日前,有前成員早前拍攝短片並上載互聯網,批評「學民」內種種不合理做法,矛頭更直指黃之鋒,批評黃大搞「個人崇拜」,既出書又搞簽名會,只為宣揚個人名聲和形象,實與「o靚模」無異。

搞「個人崇拜」似「o靚模」

 前「學民」成員MANGO,早前在網上平台youtube上發放一段自白錄影(http://www.youtube.com/watch?v=tm0Gt1c5pAk),表達對黃之鋒大搞「個人崇拜」的不滿,力數黃在「反國教」後出了多本書,包括《給穿了黑衣的人》、《重奪時空》、《我不是英雄》和《90後,是咁的!》,更在7月19日搞書展簽名會,「佢當自己係咩?作家?唔×係。明星﹖唔×係。咁即係佢當鬫菑v係o靚模啦!」

踢爆倚仗身份胡亂罵人

 他又質疑,今年「七一遊行」期間,黃之鋒「點解要咁強調『我係黃之鋒』?崇拜佢曮壯r,佢又唔係靚仔」,又憶述黃之鋒有一次仗著自己是「召集人」,「就鬧×我呢個group leader,的確召集人係大過group leader,(但)佢畀得我做洁A佢就唔好鬧,每個人做洃隤k不同」。

 MANGO坦言,大家都是為了「反國教」而建立「學民」,但「佢(黃之鋒)揹ahigh大驉A佢1年前講唔好搞個人崇拜,佢都搞緊啦」,又希望黃之鋒可以收斂:「揹a好像一堆白色衫的人,帶著一班黑衫的子民,去遊街示眾,同搞文革有咩分別?」

相關新聞
梁振英:不會放下人質事件 (圖)
為達家屬訴求 特首忍菲無禮 (圖)
特稿:菲媒報道前後不一 (圖)
家屬讚港府:積極跟進「史無前例」
外交部:菲承諾妥善處理事件 (圖)
菲陷港不義 各界籲團結對外 (圖)
馬尼拉巿長願道歉 冀撤黑色旅警
特寫:執一面之詞「抽水」 反對派鬧錯不認衰
北區大埔幼園統一註冊一人一位 (圖)
北區大埔幼園「一人一位」流程
6招解救北區學位問題
鳳溪刪「多重註冊」學童資格 (圖)
借址寄宿未解決 劉國勳籲關注
焦點透視:雙非家長無知 中介乘機掠水
兼職大學生易容返手機店打劫 (圖)
2大盜扮地盤工 閃電掠千萬鑽 (圖)
日出康城塌橋板 工人35樓墮地亡 (圖)
揮刀搶單車 醉漢自炒被捕
入境處警方聯手 拘12內地水客
4米巨蟒潛茶園 生吞山羊過冬 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
港聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多