檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2014年2月20日 星期四
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂頭條 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

李思捷自認扮女人不及祖藍祥仔


放大圖片

■李思捷與萬綺雯前晚做東請食飯。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)李思捷,萬綺雯(蚊蚊)、港姐蔡思貝及朱晨麗等,前晚到銅鑼灣出席無邢s劇《牛頭愛搭馬嘴》飯局,思捷與蚊蚊做東請食飯外,又找來5位數贊助供大家抽獎。

思捷表示拍攝該劇很開心,所以舉行飯局讓大家開心一下,他又多謝范振鋒幫手找來很多贊助,其中包括有紅酒。稍後思捷將會聯同草蜢等一眾藝人去廣州演出《獎門人》騷,思捷笑言自己只是「猛車邊」,他說:「我又唔係長老,其實係講祖藍、祥仔佢]做完長老之後有好好發展,做驉y福祿壽』,拉埋我上去扮下隉C(扮女人?)我扮女人邊有佢兩個咁靚魽A我咁醜!」

談到本屆金像獎,思捷表示睇好小演員李馨巧奪「最佳女配角」,又大讚她是有潛質做明星的童星。他又說:「希望她能保持童真,唔好咁老積,所以一定要佢返學同小朋友玩,垠籫姨,have fun隉C」問到他看好誰人得獎?他表示未看完其他候選人的影片,不過鮑姐(鮑起靜)一向都厲害。

蚊蚊表示完成《牛》劇後,便會與老公去馬爾代夫旅行,問到是否準備了多套比基尼泳衣?她笑道:「做騷咩?何況現在都仲蚨禰V裝,會帶一、兩套,唔一定有謘A要睇我老公影得靚唔靚。」問到是否趁機造人?她笑指這是後話。蚊蚊3月旅行回來便會拍攝新劇《老表,你好2》。

相關新聞
歐陽妙芝暗踩楊崢人品 傳已「斬纜」? Bosco呻唔識答 (2014-02-20) (圖)
低調送亡父最後一程 莫文蔚攙扶哀傷母親 (2014-02-20) (圖)
今日妳最靚:祖兒演滅絕師太反轉橫店 (2014-02-20) (圖)
續牌影響亞視員工生計 朱慧珊望大眾公平對待 (2014-02-20) (圖)
呂慧儀信老公不會偷食 (2014-02-20) (圖)
李思捷自認扮女人不及祖藍祥仔 (2014-02-20) (圖)
今日妳最靚:劉心悠展女人味 (2014-02-19) (圖)
楊怡馬國明新劇再續前緣 (2014-02-19) (圖)
阿姐透露家英哥康復理想 (2014-02-19) (圖)
秋生葉童坐電車憶往事 (2014-02-19) (圖)
為三個「小情人」做空中飛人 梁洛施自稱單身已久 (2014-02-19) (圖)
志偉向穗政府提議 打造萬畝「東方荷里活」 (2014-02-18) (圖)
星美整裝啟航 溫拿撐場 阿倫要幫成龍打小人 (2014-02-18) (圖)
曭蛘N電台開咪講愛情 志雲指千嬅是港女典範 (2014-02-18) (圖)
杜德偉收按摩椅禮物 望打通任督二脈追B (2014-02-18) (圖)
謝安琪自製無價寶贈老公 (2014-02-18) (圖)
第64屆柏林電影節競賽單元得獎名單 (2014-02-17)
為角色增肥廿公斤 廖凡接《白》片走出谷底 (2014-02-17)
華語片大贏家 《白日焰火》擒金熊 (2014-02-17) (圖)
眾星齊撐馬拉松 心悠終克服長命斜 (2014-02-17) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂頭條

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多