檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年5月19日 星期四
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂頭條 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

伊健與妻入戲院不用喬裝


放大圖片

■伊健獲贈狼人抓。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)鄭伊健昨日以特別嘉賓身份出席戲院開幕儀式,而即將在港上映的超級動作特技鉅製《變種特攻:天啟滅世戰》為開幕精選電影,台上伊健更獲贈全球限量的狼人抓。

問伊健是否經常與太太蒙嘉慧入戲院睇戲?伊健說:「都多,現在興包場睇戲,上網約齊人就包場戲,有衋萼|仲有飯食,不過就未試過包場同老婆兩個睇,覺得好浪費 ,之前錢國偉都試過包場請大家睇戲。」問與太太入戲院睇戲時會否喬裝?他笑說:「唔使,以前就多齯H影,婚後少驉A自由好多,加上我]通常好早,一係好夜睇。」

同場出席的還有甄詠珊,她前日去醫院探望剛誕下B女的李蘊,她大讚BB靚女:「睇相似爸爸,真人似媽咪,好得意,頭髮好濃密,雙眼皮好深,好靚女。」她又透露李蘊復原得快,已經可以落地行。她謂稍後會帶埋媽媽上去探李蘊,為對方煮雞酒補身。問到媽媽何時為她煮雞酒?甄詠珊笑謂:「自己都想快齱A想生兩個,唔排除會閃婚,希望2018年可以生到BB。」

相關新聞
《美人魚》片方放棄參選百花獎 黃渤鄧超馮小剛爭影帝 (2016-05-19) (圖)
第33屆大眾電影百花獎部分候選名單 (2016-05-19)
柏豪讚樂仔冬雨甜蜜 張繼聰撐《殭》好睇 (2016-05-19) (圖)
周秀娜自認狼死 (2016-05-19) (圖)
衛蘭 JW天台唱黎明金曲 (2016-05-19) (圖)
中國館首進駐康城電影節國際村 (2016-05-19) (圖)
伊健與妻入戲院不用喬裝 (2016-05-19) (圖)
與無邑厊簻 想多留港 鄭嘉穎已融入女友家 (2016-05-18) (圖)
一個重感冒 一個撞車負傷 寶珠阿嗲照上場交足功課 (2016-05-18) (圖)
家燕姐讚子女有生意頭腦 (2016-05-18) (圖)
孫女牙牙學語 劉丹家中慎言 (2016-05-18) (圖)
吳綺莉怕與異性去街惹緋聞 (2016-05-18) (圖)
唐寧爆兒子常問有趣問題 (2016-05-18) (圖)
羅家英內地拍網劇酬勞佳 (2016-05-18) (圖)
鼓勵「發電機」與男友嘉穎交手 Grace被思貝挑戰 你驚唔驚先? (2016-05-17) (圖)
昆凌自爆藏私己錢 (2016-05-17) (圖)
Air Supply來港開40周年演唱會 (2016-05-17) (圖)
Chilam配音要向愛犬取經 (2016-05-17) (圖)
泳兒挑戰空中瑜伽做「飛女」 (2016-05-17) (圖)
余文樂向周冬雨曖昧告白 (2016-05-17) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂頭條

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多