logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

張文慈自言局外人 避談李麗珍

2016-06-17
■張文慈昨晚明顯收口。■張文慈昨晚明顯收口。

張文慈(Pinky)早前在微博貼上與李麗珍合照,爆出珍妹與潘源良分手一事,昨晚Pinky出席活動時,被問到珍妹的近況時,明顯收口不敢再多講。

早前Pinky與珍妹去了台灣散心,問到珍妹心情如何時,她面帶尷尬說:「我唔係咁方便答,佢心情我唔知,(是否已分手?)我唔係好清楚,私人事都係等佢答返,無理由由我呢個局外人答,(珍妹叫你唔好再講?) 我諗唔好再講人]浀n齱A(上次微博甫文珍妹有微言?)佢知鵅A我唔會做鑫唔知道洁C」當問到她可有介紹男仔給珍妹認識,她笑言自己都想別人介紹男仔。

近日有報道指珍妹榨乾了潘源良一千萬?她繼續避談說:「答唔到,唔清楚,(報道扯埋珍妹個女落去?)都唔知點解。」被問到珍妹是否瘦了很多時,她指靚女任何時候都要瘦。報道又指珍妹身邊好姊妹都勸她分手?Pinky即說:「我唔敢講,(私下傾?)唔方便回應。」

再問到珍妹的心情是否已平伏?Pinky稱真的不清楚,但近期真的多了約珍妹,只是慰問她隻腳舊患好些未,而台灣之行主要是去醫腳,同行還有一位共同朋友。之後Pinky又為了不能回答記者的問題而道歉,問到以後是否也不敢在微博寫文?她表示只要珍妹明白她就行,又稱並不認識潘源良。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片