logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民狂轟「中箭」侵犯私隱

2016-10-02

Vita Chan:同本民前保留提名人資料,用來揀選plan b提名人,有異曲同工之妙!

林琣w:細思恐極。組織解散之後唔係應該del(刪除)機密資料架(謘^咩?眾志手頭上仲隋穘X多學民黚A(機)密、關個人私隱事儭禤ヾH有幾多人可以access到?

Chiman Chan:噢,好似有人違反個人私隱條例,同未經當時(事)人同意用作宣傳或傳銷活動,好似拉得?

Mac Ho:鰣茪H資料遭誤用黈伬唌A你應該通知所有受影響人士,例如透過電郵、電話等方式聯絡返我地(]),等我地(])知道呢件事。......今次組織停運後仍然可以俾人任意存取,我會向私隱專員投訴呢件事。

Chigo Fly Lee:唔×係玩泥沙呀!求其M條??出嶺腹I依家係違法,公開鬻O人私隱!

Leung Tak Man:交低麰茪H資料就如潑鬙X去鴾籈r!

Echo Yun:哇,點解眾志會有前學民瓥央]洁^既(鵅^?好似你連前秘書處都唔係......我想問究竟你地(])眾志點會有學民資料!

Steve Cheung:即係咁,我退出鷑ル3年,係咪可以解讀為3年以謙ル螺冇刪除我麰茪H資料,同埋到底仲有咩人可以access(存取)到呢個supposed(本來)應該唔再存在鮞ist(名單)?

Kitty Lam:資金、資料庫、光環、人脈關係,均自動「過繼」,千秋萬世!

Siufu Wong:真白痴,以為搵個so-called(所謂)義工出螺輕N冇事,多灟W主去舉報,告到中箭×街!

馬仔:十分香港生態呀,員工既(鵅^錯係員工個人既(鵅^錯,老細既(鵅^錯都係員工個人既(鵅^錯!

資料來源:facebook 整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片