logo 首頁 > 文匯報 > 財經 > 正文

【經驗之談】創業要有熱情與能力

2016-12-14
■黃復華認為創業要有熱情與能力。 張偉民  攝■黃復華認為創業要有熱情與能力。 張偉民 攝

「我創業失敗過好多次,通常我會叫囍~輕人真係唔好隨便創業。」黃復華曾經創業出租錄影帶、賣電器、經營快餐店,皆失敗而回;綜合多次經驗,才把ClubONE做得有聲有色。「千祈唔好因為好似當搵份工,或者唔知做乜就走去創業,呢灟曮Y一個原因。應該你要有個熱情,例如話我好恨錢。最緊要睇到一樣洁A你自己有優勢囉。」

「(如果)你真係想做(生意),就算人]話到幾有吸引力,你都坐定定先,問清楚自己有幾多強項,需要幾多資金,係咪真係可以做到?」黃復華反思自己以往失敗的創業經驗,認為自己不夠了解行業市況就已經創業。他強調,年輕人不要為了創業而創業,建議有意創業者不要急。他當年成立ClubONE,全因留意到市場上有商機,不少酒樓主要做散餐客,並非專門為婚宴服務設計場地,所以專注婚宴的ClubONE才愈開愈多分店。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻