logo 首頁 > 文匯報 > 財經 > 正文

【上位有法】年宵擺攤增知名度

2016-12-14
■黃復華指,年宵攤位最緊要夠美觀。 受訪者供圖■黃復華指,年宵攤位最緊要夠美觀。 受訪者供圖

ClubONE會所1迨策~連續第四年投得銅鑼灣年宵糖街入口之熟食檔,甚至以破紀錄的82萬元入手,比去年競投價高30%。黃復華用驚嚇形容拍賣價,並指「超出晒預算,超出得好緊要」;以往競爭對手通常累積叫價至50多萬元就不會再繼續,但今次卻非常進取。面對零售市道疲弱,他指競投年宵攤位是希望獲得宣傳成效,並非純粹從賺錢角度考慮。

建形象口碑 好過賣廣告

「如果我用82萬賣廣告,人]睇唔睇先?」在2017年農曆年宵攤位競投現場,黃復華穿茯鶡滮丹〞瓥T馬褂,由身穿全白長拖尾婚紗的員工陪同下參與競投,成為場內焦點。「如果我]純粹用錢蟆詁茞朝I,就唔會咁樣投法謘C你見到真係賣小食攭O,佢一計條數根本計到,就唔會去(叫價)謚捸A所以我]係做一個形象推廣同埋口碑。」

黃復華表示,身為婚宴公司,一定會把攤位裝飾得很漂亮,單是製作和裝飾攤位已需30多萬元,普通製作一個熟食攤位未必需要如此昂貴。不過ClubONE今年更希望加碼,把攤位裝飾得更精美。新人設宴,除了考慮到場地美觀,還重視食物質素,絕不能待薄賓客。他稱,在年宵售賣鮑魚及雞鮑翅等中式食品,是希望讓大眾了解ClubONE的食物質素:「我]差唔多來貨價咁賣,鮑魚賣成兩三萬隻。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻