logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

麥家琪爆兒子偷睇自己舊作

2017-03-03
■左起:貝依霖、 杜小喬、麥家琪、王敏奕和馬志威穿上校服宣傳電影。■左起:貝依霖、 杜小喬、麥家琪、王敏奕和馬志威穿上校服宣傳電影。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)王敏奕(Venus)、馬志威(威仔)、麥家琪、杜小喬和貝依霖等,前晚以校服look到旺角出席《初戀日記:賤男蜜擾》優先場謝票。威仔透露和Venus有一場青蜓點水式咀戲,Venus笑指他好蚍ヾA咀完她之後咀第二個。威仔表示除Venus, 還會咀貝依霖,問到哪個較好咀?他笑說:「好難答,Venus啦 。」

Venus表示與馬仔相識多時,但首次演情侶感到很尷尬, 不過拍攝時都有勾起初戀的回憶。問到Venus現實中可有遇過猴 擒的男仔?她慶幸未遇過。

戲中演老師的麥家琪,問到有幾多年未蚢L校服?她即笑說:「 兩年沒荂A件衫仲有臭丸味。」 她透露戲中因見到王敏奕被情所困,於是就教她「媾仔」。 已為人母的她表示有感時下小朋友早熟, 所以她已向九歲的大仔灌輸性知識:「而家好多洏i以鷅穭W睇到, 要幫佢打個底先,寧願我講好過同學仔同佢亂講,等佢知咩係性、 何謂愛,而家好興叫小朋友記得用套,唔好搞大人個肚返來, 咁樣係斬腳趾避沙蟲。」她又大爆兒子經常偷睇她的舊作, 又問她為何穿得如此sexy,叫她以後不要再這樣穿, 而細女就叫她不能穿短裙,又問她入面可有蚇ョA 短裙只可以在屋企穿,十足管家婆。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻