logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

車婉婉順產誕混血B仔

2017-04-02

香港文匯報訊 現年42歲的車婉婉昨日報喜,宣佈上月28日順利誕下混血B仔,B仔更重8磅9安士,母子平安!恭喜恭喜!婉婉透露雖然BB的身體好長,但她最後還是選擇了順產形式,現已返家休息,感謝各界的關心。

車婉婉昨日表示:「大家好,我係婉婉,好多謝大家一直都支持我啦,同埋關心我,同埋大家每次都好正能量地送上你]黚牯眥捸A終於囝囝BBQ3月28日出鬙@喇,佢身體好長,有8磅9安士,最後我係選擇了自然分娩鵅A係一個非常之艱巨儮L程,亦都令我非常尊敬各位媽媽,我]母子平安,依家返鱈峊齱A好想多謝醫護人員對我們的照顧,同埋我]朋友,親友,佢]一路咁愛錫我啦,同埋我齯銕貜怴A佢]鰣囍P層面渠道上面發很多訊息,好關心我呀,話畀我聽要食咩洁A或者點樣好齱A我繼續都好需要大家支持鵅A因為我自己係一個新手媽媽啦,好多鼢點大家都可以繼續鬖U方面畀我,多謝大家,多謝大家黚牯痋I」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻